Dåbsgave til egen søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.567 visninger
9 svar
1 synes godt om
15. august 2010

Gaya

Hej med jer alle

Er der nogen der kunne hjælpe med et par ideér til hvad man kan give sin egen søn i dåbsgave???

Vi havde fået at vide vi fik en pige, men ud kom den skønneste lille dreng...........;o)

Har altid vidst at jeg ville give vores datter en guldkæde med en tro-håb og kærligheds vedhæng......nu er det bare sådan at jeg aldrig nåede at tænke på dåbsgave til en søn, og vi er begge på bar bund........

Såååå kom med alle jeres gode forslag, gerne i alle prisklasser ;o)

Rap-rap fra Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

katrine26

hej.

Vi skal have en søn og vi giver ham en sølv kors, som han også kan have på når han skal konfirmeres, ville gøre det samme vis vi får en datter.

katrine26

Anmeld

15. august 2010

Gaya

katrine26 skriver:

hej.

Vi skal have en søn og vi giver ham en sølv kors, som han også kan have på når han skal konfirmeres, ville gøre det samme vis vi får en datter.

katrine26

God idé det er skrevet ned på listen....;o)

Tusind tak.....;o)

Anmeld

15. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi giver ham "bare" festen. Og så en bog med hilsner i fra alle gæsterne og billeder. På et tidspunkt opretter vi så en konto til ham med startindskud på 15.000 og derefter 200kr om måneden - så kan man i Danske Bank få en meget fordelagtig rente. Men det bliver først senere...

Anmeld

15. august 2010

Gaya

Rosa skriver:

Vi giver ham "bare" festen. Og så en bog med hilsner i fra alle gæsterne og billeder. På et tidspunkt opretter vi så en konto til ham med startindskud på 15.000 og derefter 200kr om måneden - så kan man i Danske Bank få en meget fordelagtig rente. Men det bliver først senere...

Også en god ide....;o)

Takker.....;o)

Anmeld

16. august 2010

Ranarupta

Vi har idag givet Albert dette flag fra Georg Jensen i dåbsgave med indgravering (der står fornavn og fødselsdag) og det er meningen, at det er et flag, der skal tages frem på hver fødselsdag...

Anmeld

16. august 2010

Gaya

Ranarupta skriver:

Vi har idag givet Albert dette flag fra Georg Jensen i dåbsgave med indgravering (der står fornavn og fødselsdag) og det er meningen, at det er et flag, der skal tages frem på hver fødselsdag...

Åhh hvor er det flot.....rigtig smuk gave. Min mor giver ham flaget af Piet Hein, så det bliver nok lidt dobbelt agtigt...;o) men havde ikke set det fra Georg Jensen før.....det er en rigtig fin gave.

Anmeld

16. august 2010

Maddox

Hvis jeg skulle have købt dåbsgave til min søn idag (eller min datter for den sags skyld) havde jeg købt memozz mindepladen, som man kan bygge videre på gennem hele livet..

www.memozz.dk

Anmeld

16. august 2010

Gaya

Solajma skriver:

Hvis jeg skulle have købt dåbsgave til min søn idag (eller min datter for den sags skyld) havde jeg købt memozz mindepladen, som man kan bygge videre på gennem hele livet..

www.memozz.dk

Det vil jeg se på....;o)

Tusind tak....;o)

Anmeld

17. august 2010

Malthesmoar

Hej med jer alle

Er der nogen der kunne hjælpe med et par ideér til hvad man kan give sin egen søn i dåbsgave???

Vi havde fået at vide vi fik en pige, men ud kom den skønneste lille dreng...........;o)

Har altid vidst at jeg ville give vores datter en guldkæde med en tro-håb og kærligheds vedhæng......nu er det bare sådan at jeg aldrig nåede at tænke på dåbsgave til en søn, og vi er begge på bar bund........

Såååå kom med alle jeres gode forslag, gerne i alle prisklasser ;o)

Rap-rap fra Lene

www.personligebamser.dk

Skønne personlige Bamser

el

andet m broderet data

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.