Øv, altså..

Jeg er startet på et 20-ugers grundforløb her i mandags.. Er rigtig glad for, at være startet, og glæder mig til vi for alvor kommer igang..
Men allerede nu synes jeg, at der er gået lidt skår i glæden..

Jeg er gravid i uge 7, og døjer lidt med kvalme - ikke meget, men det bliver ligesom 'provokeret' af nogle særlige lugte.. En af disse lugte, er lugten af slagteri og råt kød.. Og da vi skulle være i noget intro-halløj i slagteriet i torsdags, valgte jeg altså at blive hjemme.. Det var et helt bevidst valg..! Jeg var ikke særlig dårlig om morgenen, men jeg ville blive det, hvis jeg skulle stå i den lugt en hel dag..

(desuden er jeg helt 100 på, at jeg ikke skal være slager

)
Melder mig syg på skolen fra morgenen - fortæller ikke hvorfor, da de faktisk ikke spørger.. Men til sidst siger damen i tlf "jeg holder øje med, om du kommer"..

- Okay..!?!?! Jeg har aldrig pjækket før, og havde kun to sygedage da jeg gik på gymnasiet... Så den besked gør mig faktisk liddt rystet..

Fredag opdager vi så, at vores datter har børnesår..

Så nu må hun ikke komme i DP i morgen, og manden min kan ikke holde fri.. ergo, må jeg..

Gruer helt for, at skulle ringe derop i morgen tidlig..
Men vi har ikke lige andre muligheder.. Så det må være sådan.. Føler mig måske bare lidt.. ja.. taber-agtig..
Suk..
Anmeld