Willa's mor skriver:
Syns' jeg bliver nervøs for barnet nu fordi jeg er gået over tid. Det er nr.4 barn og jeg er aldrig gået over tid før...
I det store hele har jeg det godt, ikke de store gener. Men jeg syns at lillepigen er blevet mere stille.. Hun sparker lidt, men ik så meget..
Jeg har hele tiden plukveer og nogle der er lidt kraftigere... Meeen så sker der bare ik mer...
Jeg ik hvorfor dette indlæg... Ville bare fortælle det til nogen, der os har prøvet det eller står i det lige nu..

Føler med dig
Jeg gik 12 dage over tid med Nicolaj! 12 dage!!! Det føltes som to måneder.. jeg var rimelig bims i hovedet til sidst...
Han var også stille i maven til sidst, men det er vist fordi de ikke har så meget plads...
En af grundene til at MIN dreng så også var lidt stille var, at min moderkage ikke havde fungeret så godt da jeg gik over.. så han var ekstra sulten da han kom ud
ik så rart.
Jeg gik MAAANGE ture i skove og byer for at sætte fødsel igang - hjalp ikke, fik kun en masse plukveer og de gør altså bare ondt med sætter ik noget i gang hehe
Jeg krydser fingre for der snart sker noget for dig/jer
Held og lykke med det hele!!
Anmeld