40+2.. ¨Sååååå må du godt komme ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Willa's mor

Syns' jeg bliver nervøs for barnet nu fordi jeg er gået over tid. Det er nr.4 barn og jeg er aldrig gået over tid før...

I det store hele har jeg det godt, ikke de store gener. Men jeg syns at lillepigen er blevet mere stille.. Hun sparker lidt, men ik så meget..

Jeg har hele tiden plukveer og nogle der er lidt kraftigere... Meeen så sker der bare ik mer...

Jeg ik hvorfor dette indlæg... Ville bare fortælle det til nogen, der os har prøvet det eller står i det lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Snuffler25

Willa's mor skriver:

Syns' jeg bliver nervøs for barnet nu fordi jeg er gået over tid. Det er nr.4 barn og jeg er aldrig gået over tid før...

I det store hele har jeg det godt, ikke de store gener. Men jeg syns at lillepigen er blevet mere stille.. Hun sparker lidt, men ik så meget..

Jeg har hele tiden plukveer og nogle der er lidt kraftigere... Meeen så sker der bare ik mer...

Jeg ik hvorfor dette indlæg... Ville bare fortælle det til nogen, der os har prøvet det eller står i det lige nu..

Føler med dig  Jeg gik 12 dage over tid med Nicolaj! 12 dage!!! Det føltes som to måneder.. jeg var rimelig bims i hovedet til sidst...

Han var også stille i maven til sidst, men det er vist fordi de ikke har så meget plads...

En af grundene til at MIN dreng så også var lidt stille var, at min moderkage ikke havde fungeret så godt da jeg gik over.. så han var ekstra sulten da han kom ud ik så rart.

Jeg gik MAAANGE ture i skove og byer for at sætte fødsel igang - hjalp ikke, fik kun en masse plukveer og de gør altså bare ondt med sætter ik noget i gang hehe

Jeg krydser fingre for der snart sker noget for dig/jer  Held og lykke med det hele!!

Anmeld

16. august 2010

Willa's mor

Snuffler25 skriver:

Føler med dig  Jeg gik 12 dage over tid med Nicolaj! 12 dage!!! Det føltes som to måneder.. jeg var rimelig bims i hovedet til sidst...

Han var også stille i maven til sidst, men det er vist fordi de ikke har så meget plads...

En af grundene til at MIN dreng så også var lidt stille var, at min moderkage ikke havde fungeret så godt da jeg gik over.. så han var ekstra sulten da han kom ud ik så rart.

Jeg gik MAAANGE ture i skove og byer for at sætte fødsel igang - hjalp ikke, fik kun en masse plukveer og de gør altså bare ondt med sætter ik noget i gang hehe

Jeg krydser fingre for der snart sker noget for dig/jer  Held og lykke med det hele!!

Tak for dit svar..

Jeg var oppe på hillerød i går og der havde baby det fint, jeg havede veer, men ikke gode nok.. Måske skal jeg derop igen senere... Håber dog ik jeg skal gå 12 dage over, men man ved jo aldrig..

Anmeld

16. august 2010

VictorsMoar

Willa's mor skriver:

Jeg er 40+4, så er også meeeeget spændt nu. Det er vores første.

Jeg har også rigtig mange pluk-veer, og den ene dag, synes jeg at han er meget aktiv, og andre dage, knap så meget. Men han har jo heller ikke så meget plads at boltre sig i længere :-)

for at der snart sker noget for os begge.

Anmeld

17. august 2010

Snuffler25

VictorsMoar skriver:

Jeg er 40+4, så er også meeeeget spændt nu. Det er vores første.

Jeg har også rigtig mange pluk-veer, og den ene dag, synes jeg at han er meget aktiv, og andre dage, knap så meget. Men han har jo heller ikke så meget plads at boltre sig i længere :-)

for at der snart sker noget for os begge.

Sender masser af VE-STØV til jer begge

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Willa's mor skriver:

Fødte til tiden med de to første men gik 4 dage over tid med nummer tre...

Er sikker på alt er normalt...

Sender dig lige en masse veer her hen over nettet og håber du snart føder...

Knus fra Pia.

Anmeld

17. august 2010

VictorsMoar

Snuffler25 skriver:

Sender masser af VE-STØV til jer begge

Tusind tak

Anmeld

21. august 2010

Willa's mor

Tak for jeres svar og vee-støv.. Det hjalp, for Willa kom d.17/8. kl.00.14..

Anmeld

21. august 2010

Pia.

Willa's mor skriver:

Tak for jeres svar og vee-støv.. Det hjalp, for Willa kom d.17/8. kl.00.14..

Stort tillykke - glæder mig til at høre meget mere...

Anmeld

21. august 2010

Willa's mor

Pia. skriver:

Stort tillykke - glæder mig til at høre meget mere...

Jeg laver et lille oplæg og lægger nogel billeder på. Under fødsel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.