Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har sendt dig et lille brev..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chritinap skriver: Nej det gør jeg ikke. Det er 175 kr.
Nej det gør jeg ikke. Det er 175 kr.
Nå? Du er da ikke sjov og handle med - det er 25 kr., vi snakker om... Så siger jeg pas.
Men tak alligevel.
Chritinap skriver: Jeg er fra Silkeborg. Ved ikke hvad de koster at sende, men mon ikke man kan sende dem for 75 kr. som pakke? Tror ikke de vejer over 3 kg. (bare lige lidt info: så har jeg et hav af mørke/afrikanske ting som jeg gerne vil sælge, hvis det skulle have interesse)
Jeg er fra Silkeborg. Ved ikke hvad de koster at sende, men mon ikke man kan sende dem for 75 kr. som pakke? Tror ikke de vejer over 3 kg.
(bare lige lidt info: så har jeg et hav af mørke/afrikanske ting som jeg gerne vil sælge, hvis det skulle have interesse)
Også mig vis endelig billeder
Chritinap skriver: Er der noget du kan bruge holder jeg lagersalg i mit skur Og det er billig billig..
Er der noget du kan bruge holder jeg lagersalg i mit skur Og det er billig billig..
Det der højtalersæt fra phillips, er det sourround? Og hvad er prisen?
SanneBoe skriver: Er du interesseret i mere afrikanske ting - jeg har en heeeel del jeg har samlet i løbet af årene, der gerne skal sælges, kunne det have interesse??
Er du interesseret i mere afrikanske ting - jeg har en heeeel del jeg har samlet i løbet af årene, der gerne skal sælges, kunne det have interesse??
Ja send gerne en lille hilsen til mig med billeder og priser...
Benjamin09 skriver: Det der højtalersæt fra phillips, er det sourround? Og hvad er prisen?
hejsa. ja det er sorround. har kun været brugt 2 mdr i et reserveværelse, står super godt. du kan få det til 600.
vh
twinboys skriver: Ja send gerne en lille hilsen til mig med billeder og priser...
sender lige et brev
BabyStella! skriver: Nå? Du er da ikke sjov og handle med - det er 25 kr., vi snakker om... Så siger jeg pas. Men tak alligevel.
ok
Chritinap skriver: hejsa. ja det er sorround. har kun været brugt 2 mdr i et reserveværelse, står super godt. du kan få det til 600. vh
Hvad er nyprisen og hvor mange højtalere er der med? Er på jagt efter en lille gave til manden, men er ikke så klog på det der sourround halløj
Benjamin09 skriver: Hvad er nyprisen og hvor mange højtalere er der med? Er på jagt efter en lille gave til manden, men er ikke så klog på det der sourround halløj
ny pris er 2500. der er 5 med, en center, to front og to bag. samt sub/bas.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128