skal have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Mor-til-asta-09

Taget billeder af Prinsessen på tirsdag i anledning af hendes 1 års på onsdag Vi skal have en fotoramme af 8 billeder, og derfor har vi valgt 4 sort/hvid og 4 i farve... Men så kom vi til at snakke, er der noget tøj der passer bedre i farve end andet

Håber i forstår mit dilemma her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

klmf

Jeg ved ikke om der er bestemte farver, men tror du skal passe på med at det ikke bliver for spraglet - så kan det nemt blive et billede af en masse spraglet tøj hvor der gemmer sig et barn et sted Vi har vores billeder af Oliver i farver og det er jeg rigtig glad for Han var i bar figur og lå på et flot mørkeblåt klæde og med lyseblå baggrund. Det var rigtig fint 

Anmeld

15. august 2010

Mor-til-asta-09

lotchen skriver:

Jeg ved ikke om der er bestemte farver, men tror du skal passe på med at det ikke bliver for spraglet - så kan det nemt blive et billede af en masse spraglet tøj hvor der gemmer sig et barn et sted Vi har vores billeder af Oliver i farver og det er jeg rigtig glad for Han var i bar figur og lå på et flot mørkeblåt klæde og med lyseblå baggrund. Det var rigtig fint 

Ja men nu er asta 1 år, så der kommer jo til at ske noget på hendes billeder

Jeg tænkte lidt på hun har nemlig en hvid kjole med nogle små lyserøde blomster.. ved bare ikke om det bliver for lyst, hvis det er sort/hvid og omvendt..

Anmeld

15. august 2010

klmf

forældre-til-Asta skriver:

Ja men nu er asta 1 år, så der kommer jo til at ske noget på hendes billeder

Jeg tænkte lidt på hun har nemlig en hvid kjole med nogle små lyserøde blomster.. ved bare ikke om det bliver for lyst, hvis det er sort/hvid og omvendt..

Det var nu også mest, at det var to nuancer, der spillede sammen, der var flot. Men det fik jeg vist ikke rigtig skrevet

Altså en hvid kjole med små blomster tror jeg vil være rigtig fin 

Anmeld

15. august 2010

Mor-til-asta-09

lotchen skriver:

Det var nu også mest, at det var to nuancer, der spillede sammen, der var flot. Men det fik jeg vist ikke rigtig skrevet

Altså en hvid kjole med små blomster tror jeg vil være rigtig fin 

Kan også være det var mig der misforstod det du skrev

Tror jeg vil satse på den kjole, den er bare så sød nemlig... hehe

Anmeld

15. august 2010

klmf

Kan også være det var mig der misforstod det du skrev

Tror jeg vil satse på den kjole, den er bare så sød nemlig... hehe

Så længe det er din datter, der bærer tøjet og ikke omvendt, så kan det ikke gå helt galt - og hvis det er en god fotograf, skal hun/han nok sørge for, at din datter kommer til at se total lækker ud

Anmeld

15. august 2010

Mor-til-asta-09

lotchen skriver:

Så længe det er din datter, der bærer tøjet og ikke omvendt, så kan det ikke gå helt galt - og hvis det er en god fotograf, skal hun/han nok sørge for, at din datter kommer til at se total lækker ud

Det bliver min datter der bære tøjet Hun er rigtig sød i den, så kan da kun blive gode billeder..

Anmeld

15. august 2010

klmf

Det bliver min datter der bære tøjet Hun er rigtig sød i den, så kan da kun blive gode billeder..

Det er jo det Håber vi kan se resultatet Vi har ikke nogen skanner, så kan desværre ikke vise jer vores...

Anmeld

15. august 2010

Mor-til-asta-09

lotchen skriver:

Det er jo det Håber vi kan se resultatet Vi har ikke nogen skanner, så kan desværre ikke vise jer vores...

skal prøve at se om vi kan skanne ind, med vores dårlige skanner hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.