Skybrudet igår...oversvømmelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. august 2010

forår

Hej

Andre der oplevede det sindsyge regnvejr igår?? Jeg er godt klar over at det er københavnsområdet og nordsjælland der blev ramt.

Jeg bor i en ejendom hvor vi er 4 lejligheder og igår kl 2130 måtte jeg banke på de andre døre, da kælderen var oversvømmet! Det tog os omkring 2 timer at få nogenlunde buk med vandet og vi kom aldrig igennem til forsikringen trods 1 1/2 time i telefonen.

Der er heldigvis ikke sket noget med nogen ting, da jeg opdagede det ligesom det begynde at sive ind af døren, men det er bare pisse trælst!

Også kan det være at der kommer endnu en omgang i aften/nat..det magter jeg ikke.

Hilsen

Dea-som bare ville fortælle at hun er træt i kroppen efter at ha skovlet vand i 2 timer igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jep Kl 17.05 tog min søster og jeg på kanalrundfart Vi kunne lige så godt hoppe i havnen, så våde var vi - men vi havde det skide sjovt. Bagefter gik vi fra Nyhavn til Islands Brygge hvor vi havde parkeret.

Da vi så skulle hjem til Jylland i morges, opdagede jeg at motorstien var lukket fra Folehaven (hvor vi befandt os) og til Hvidovre. Så vi måtte ringe til de gamle og få dem til at se hvilken vej vi kunne bruge, for vi havde ikke noget internet

Anmeld

15. august 2010

Frøken Sørensen

Hold da op... 2 timer er længe

Jeg var i Hellerup da det hele skete... Og vi skulle ind til Kbh. Og det var et helved at komme frem. Vi kørte i vanddynger som var 1 meter høje. Var sikker på at bilen ville gå i stå. Vi skulle igennem et villa-kvarter... Og der var bare oversvømmelse ind i mange af husene. Folk havde taget deres madrasser med udenfor og sad og flød rundt på dem indtil der var nogen der kom og hentede dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.