Træning - hvor længe efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. august 2010

BJL2010

Hvor længe efter I havde født kunne i begynde at dyrke motion igen? Og hvordan startede I op?

Jeg gik i fitness center 4-5 gange om ugen (styrke og let kredsløb) helt op til fødslen og venter bare på at kunne komme afsted igen. Men hvor længe skal man lige tage en slapper med det?

Jeg er især bekymret for min bækkenbund tror jeg, men hvad er konsekvenserne hvis man får startet for tidligt?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Low

BJL2010 skriver:

Hvor længe efter I havde født kunne i begynde at dyrke motion igen? Og hvordan startede I op?

Jeg gik i fitness center 4-5 gange om ugen (styrke og let kredsløb) helt op til fødslen og venter bare på at kunne komme afsted igen. Men hvor længe skal man lige tage en slapper med det?

Jeg er især bekymret for min bækkenbund tror jeg, men hvad er konsekvenserne hvis man får startet for tidligt?

Knus

Jeg spurgte min JM da jeg var gravid om hvornår jeg måtte gå i et center efter fødslen og træne og hun sagde ca 2 mdr efter jeg havde født men jeg startede altså på træningen efter en md og jeg har det helt fint.

Anmeld

16. august 2010

BJL2010

Super, 2 mdr. er godt nok også lang tid. Jeg tænker at man vel skal lytte til sin krop og godt selv langt af vejen kan mærke med sig selv hvad og hvor meget man er klar til...

Godt med erfaringer fra andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.