5 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Anonym trådstarter

Ja i dag er jeg gået 5 dage over tid.

Vi har i forvejen et lille barn under 6 måneder, og må indrømme jeg begynder at blive skide bange for at være gravid.

tog en test for 3 dage siden. den var negativ. men der er stadig ikke skyggen af mens.....

Nu er det bare sådan at vi har brugt gummi HVER GANG.

kan man godt blive gravid på gummi? eller behøver jeg ikke være nervøs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

CarinaSB

Jeg vil mene at det kun skulle kunne lade sig gøre hvis der er gået hul på gummiet .. 

Anmeld

15. august 2010

FrkT

Nu er jeg ikke selv gravid. Men ved da at der for nogle går længe efter de har født før de får regelmæssig mens, og hvis jeres barn er under ½ år, så tror jeg altså sagtens det bare kan være derfor. Kender nogle der slet ikke har fået første mens igen efter ½ år... men tag dag en test til i morgen for at være sikker.

Mht. at blive gravid med kondom, så kan du kun det, hvis kondomet ikke har siddet rigtigt, er sprunget eller der har været et lille hul i.

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Nu er jeg ikke selv gravid. Men ved da at der for nogle går længe efter de har født før de får regelmæssig mens, og hvis jeres barn er under ½ år, så tror jeg altså sagtens det bare kan være derfor. Kender nogle der slet ikke har fået første mens igen efter ½ år... men tag dag en test til i morgen for at være sikker.

Mht. at blive gravid med kondom, så kan du kun det, hvis kondomet ikke har siddet rigtigt, er sprunget eller der har været et lille hul i.

Det er min 2 mens jeg venter på efter fødslen. så håber også bare på at den er lidt uregelmæssig.

Har dog altid haft en mens jeg kunne stille mit ur efter. 28 dage imellem.

Krydser fingre for at den kommer lige om lidt

Anmeld

15. august 2010

FrkT

Anonym skriver:

Det er min 2 mens jeg venter på efter fødslen. så håber også bare på at den er lidt uregelmæssig.

Ja men en graviditet kan ændre rigtig meget for mange... og din krop skal jo også lige stilles ind på normale efter fødslen

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

15. august 2010

Anonym trådstarter

op igen

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

16. august 2010

Koen.

Når du har født kan din mens godt være meget uregelmæssig, inden jeg startede på p-piller kom det som vinden blæste

Anmeld

16. august 2010

Kløver

Anonym skriver:

hmm ammer du ??? for hvis du ammer kommer ens mens ved de fleste først senere, ved ikke om det også kan gælde selvom man ikke ammer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.