Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Han er sååå dejlig .. Og han er blevet rigtig putte syg .. Og så røg hans krøller igår da alle sagde Nej hvor er HUN sød .. så røg de sq ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en lækker dreng Han er godt nok herlig
CarinaSD skriver: Han er sååå dejlig .. Og han er blevet rigtig putte syg .. Og så røg hans krøller igår da alle sagde Nej hvor er HUN sød .. så røg de sq ..
ej de var ellers lækre, de krøller dér!!!
men han er selvfølgelig stadig skøn
heise
Drømmer skriver: Sikke en lækker dreng Han er godt nok herlig
Mange tak
Heise skriver: ej de var ellers lækre, de krøller dér!!! men han er selvfølgelig stadig skøn heise
Jeg elskede os hans krøller .. Men inderst inde blev jeg sur & ked af det hver gang han blev kaldt en pige .. en dag jeg skulle ind og købe tøj til ham i baby sam førte hun os hen til pige tøjet .. Da jeg så spurgte om hvor drenge tøjet var kiggede hun på mig og spurgte om jeg os havde en dreng ..
Ihhh han er sød. Men der er da for mig at se ingen tvivl om at han er en dreng.... med eller uden krøller. Men sød er han
CarinaSD skriver: Jeg elskede os hans krøller .. Men inderst inde blev jeg sur & ked af det hver gang han blev kaldt en pige .. en dag jeg skulle ind og købe tøj til ham i baby sam førte hun os hen til pige tøjet .. Da jeg så spurgte om hvor drenge tøjet var kiggede hun på mig og spurgte om jeg os havde en dreng ..
hihihi.... ja, ok, synes man nok ikke lige er så fedt....
jamen han er da bare for lækker.
har selv en dreng som så småt er begyndt at få lyse krøller i nakken. manden mener også at han skal klippes. men tror jeg venter til jeg oplever noget af det du har været ude for
nutche skriver: jamen han er da bare for lækker. har selv en dreng som så småt er begyndt at få lyse krøller i nakken. manden mener også at han skal klippes. men tror jeg venter til jeg oplever noget af det du har været ude for
Hehe ... Børn er super søde med krøller ..
CarinaSD skriver: Hehe ... Børn er super søde med krøller ..
ja de er da ikke til at stå for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128