Gud hvor var jeg heldig (regnvejr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. august 2010

lion

Som I alle jo godt ved nu, regnede det godt over hovedstaden i går og det meste af dagen.

Men det er først her kl. 13.30 at jeg fandt ud af hvor heldig jeg var.

Jacob tog til 30 og 50 års fødselsdag i går i Vordingborg og er først på vej hjem nu grundet regnvejret.

Jeg tog så hjem til min mor med begge børn for at vi ikk skulle sidde hjemme og glo.

Det skal lige siges min mor bor ned til lyngby motorvejen.

Jegb plejer at være længe hjemme hos min mor, men med 2 unger, 1 der ikke havde sovet middagslur og regnvej.

Jeg tog så hjem i total regnvejr og da jeg kom hjem kom ungerne i seng, jeg fik spillet lidt computer.

I morges stod vi op og hyggede og ikk tændte fjernsynet.

kl. 12.30 ringede Jacob til mig for at sige de ikk vidste hvornår de kunne kører fra Vordingborg grundet regn  på vejen.

Jeg fik så set nyheder og fik set at det var lige hjemme hos min mor, man kan endda se det højhus min mor bor i.

Jeg ringer til min mor og finder så ud af at vandet var helt nede ved huset og at man ikk kunne komme ud af døren.

Min mor siger så at 30 -45 min efter jeg tog derfra kunne de hører folk kalde efter hjælp nede på gaden min mor bor 7 sal.

Det viser sig at der hvor jeg gik (med ungerne alene) max 45 min før er dækket af vand og at man ikk kunne gå der. Da jeg gik nede var der ikk noget jo regnen.

Godt jeg ikk gik senere. som jeg plejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

msax

det lyder som et vildt regnvejr...

Det er gået min næse forbi at det har været så meget regnvejr i KBH.

Håber din mors ting i et evt kælderrum er overlevet og der ikke er ´nogen tilskadekomne (burde nok have stået i omvendt rækkefølge).

SMIL mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.