hvordan klarer i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Kruse90

med en lille og mens i går i skole.
Jeg går jo på hg nu, og hvis jeg bliver gravid i efteråret bliver jeg jo færdig med hg1 og efter barsel skal jeg så have hg2. Hvordan mon de tolker fravær pga barns sygdom?
Vi har stadig intet hørt fra fertilitetsklinikken, men forhåbelig sker det snart.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Svei

Fravær er jo fravær...så misser du for meget skal du tage det om...sådan vil jeg tro det er alle steder. Jeg måtte gå et halvt år om fordi min søn brækkede armen og jeg var hjemme med ham i 14 dage....

Men man bliver bare bedre til at strukturere sin tid jo flere børn man får, tror jeg...jeg har da næsten taget en hel udd. med tre unger og uden en mand, så med to voksne og to børn, mon ikke det så går..

Held og lykke...

Anmeld

15. august 2010

Kruse90

Eva. skriver:

Fravær er jo fravær...så misser du for meget skal du tage det om...sådan vil jeg tro det er alle steder. Jeg måtte gå et halvt år om fordi min søn brækkede armen og jeg var hjemme med ham i 14 dage....

Men man bliver bare bedre til at strukturere sin tid jo flere børn man får, tror jeg...jeg har da næsten taget en hel udd. med tre unger og uden en mand, så med to voksne og to børn, mon ikke det så går..

Held og lykke...

håber jeg da at det gør.
Vil ikke stoppe projektet nu. da vi endelig er blevet sendt videre til en klinik

Anmeld

15. august 2010

Diana...

Eva. skriver:

Held og lykke...

Du os bare sej 

Anmeld

15. august 2010

Svei

Kruse90 skriver:

håber jeg da at det gør.
Vil ikke stoppe projektet nu. da vi endelig er blevet sendt videre til en klinik

Det bliver man jo nød til...så er der bare noget andet man fravælger bevidst eller ubevidst... det skal nok gå..

Anmeld

15. august 2010

Svei

Diana... skriver:

Du os bare sej 

Tak søde...lige nu synes jeg godt nok den trækker tænder ud,...skal jo i gang i morgen, heldigvis på nedsat første uge...men for pokker da...nå, det kan jeg lige skrive til dig privat, det vil bare ingen ende tage her...øvøv...

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

Jeg fødte i sommerferien og startede op igen ca. 1 måned efter, dog som selvstuderende indtil januar. Så jeg havde faktisk slet ikke fravær Men altså....det er HÅRDT! og jeg havde kun 12timer om ugen - skole 3 dage. Jeg fik aldrig en hel nats søvn og Celina ville ikke sove om dagen, så lektier var en by i Rusland, kom mere og mere bagud, blev mere og mere stresset osv....

Så jeg vil ikke umiddelbart anbefale at starte op så hurtigt.

Held og lykke med projekt baby

Anmeld

15. august 2010

Diana...

Eva. skriver:

Tak søde...lige nu synes jeg godt nok den trækker tænder ud,...skal jo i gang i morgen, heldigvis på nedsat første uge...men for pokker da...nå, det kan jeg lige skrive til dig privat, det vil bare ingen ende tage her...øvøv...

Du er også inde i en rigtig hård periode lige nu så det der intet at sige til så det godt du har dine forældre  Du skriver bare det ved du 

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

Hov havde ikke set at du ville holde barsel først...

Jamen så tror jeg da ikke det er noget problem søde!

Anmeld

15. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tror ikke du skal være så bekymret søde. Nu har jeg ikke selv børn, men gik HG med flere som havde børn, og de brugte bare deres fraværsprocent fornuftigt! Gemte alt de kunne til barn syg osv. Men hårdt var det da, men ikke umuligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.