Hvordan er vejret i Horsens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2010

ekzunz

Regner det lige så meget som her i Nordsjælland???

DMI sagde 25 grader og næsten ingen regn - meeeeen - det kan jo godt blive en lang aften hvis den ikke lige holder stik.

Og hvis der er nogle lokal-kendte som har et parkerings-fif eller 2, så er de meget velkomne....og vi skal selvfølgelige i Casa Arene - og høre U2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

otlitrom

Vejle er ikke en evighed væk fra Horsens, og her er det gråt men tørt... Ved ikke om det var en lille hjælp. DMI siger ingen regn idag, men desværre i morgen, så vi må finde regntøjet frem

Anmeld

15. august 2010

Lady Marion <3

Altså jeg har hørt at folk rent faktisk har købt p billet sammen med koncert billetten da det elleres er umuligt at komme af med bilen    Tag bilen med ind søde , stil jer på taget , så ser i også bedre

Anmeld

15. august 2010

mor-til-vanessa

Znuzke skriver:

Regner det lige så meget som her i Nordsjælland???

DMI sagde 25 grader og næsten ingen regn - meeeeen - det kan jo godt blive en lang aften hvis den ikke lige holder stik.

Og hvis der er nogle lokal-kendte som har et parkerings-fif eller 2, så er de meget velkomne....og vi skal selvfølgelige i Casa Arene - og høre U2

jeg bor i horsens og lige nu er der dejligt varmt

Anmeld

15. august 2010

Sabrina2014

Jeg bor i Juelsminde, forholdsvis tæt på Horsens, her er fint vejr...

Anmeld

15. august 2010

Snefnug1984

Alt efter hvornår I kommer, skal I nok ikke regne med at kunne få en plads ved Casa Arena. Enten skal I prøve at satse på at kunne holde ved Handelsskolen, længere nede af vejen ved Tulip eller I kan forsøge jer med Rema 1000's perkeringsplads ved krydset og ellers må I nok finde en plads lidt væk og så gå dertil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.