Low skriver:
http://nyhederne.tv2.dk/article/32870596/
Hvad sker der lige for det... nogle gange tænker jeg om folk er for overtroiske eller om der er noget om snakken. Jeg ved det ikke, jeg tror jeg vil kalde det tilfældigheder 

Jeg tror over hovedet ikke på overtro, synes faktisk det bunder i uvidenhed
Tror ikke på at en dato pr diffination bærer noget skidt med sig, he he nok fordi jeg selv har fødselsdag d. 13, så jeg er jo selvfølgelig beviset for at intet skidt sker bare fordi det er d. 13.
Overtro er som regel noget som giver folk dårlig samvittighed på den ene eller anden måde, fx hvis man reder babysengen inden babyen er født, så bringer det uheld. Tænk hvis der virkelig skete noget slemt, så kunne de forældre fåå det skidt over det. Jeg vil meget hellere mane alt overtro til jorden
Det bringer heller ikke uheld, hvis en anden end bruden har hvidt på til brylluppet. Der sker ikke noget slemt fordi en sort kat krydser din vej.........
Hvis drengen i artiklen virkelig er ramt kl. 13.13, så er det et tilfælde og intet andet. Sådan ser jeg på overtro, og så er der selvfølgelig 1 miliion milliard der mener noget andet
Anmeld