michella80 skriver:
iiih tak piger!!! Jeg blev vækket på den dejligste måde!!! Casper sang for mig og Carla sad i sengen og viftede med et flag. Så fik jeg en lille gave og jeg så på størrelsen og tænkte: Det er en halskæde!!! Da gavepapiret kom af var det også en smykke-æske, men indeni lå der nogle nøgler
Så skulle jeg ud til vores skur og DERINDE stod der en fin ny cykel med flag i cykelkurven! FUUUCK hvor blev jeg glad!!!! Jeg stod bare derude i regnen ig vrælede!!! HI hi.... Endelig har jeg en ny cykel. Happy happy! Jeg havde slet ikke set det komme og Casper har simpelthen været så skummel. Han havde ikke betalt den med dankort for så ville jeg kunne have set det på netbank og så havde han i lang tid forinden hævet over på dankortet når han havde handlet (småbeløb hele tiden) indtil han havde beløbet cyklen kostede. Så havde han hentet den efter arbejde en dag og sat den hjemme hos sine forældre. I fredags da jeg var på arbejde havde han så fået den hjem i vores skur og været pisse nervøs for at jeg ville finde den, men det gjorde jeg heldigvis ikke. He he...
Sikke en dejlig overraskelse.
Og man må da sige, at han har gjort sig umage for at overraske dig 
HJERTELIGT TILLYKKE MED DE 30 ÅR.
Kærlig hilsen Katrine ....som nu vil logge af og køre afsted efter Bianca og Celina, som har været på ferie hos mormor siden i onsdags...... Uhhh, jeg savner dem også meget nu!! 
Anmeld