Iiiiiiiiiiiidag er det Michellas...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. august 2010

oo

FØDSELSDAG - HURRAAAAAHURRAAAAAHURRAAAAAAA

jeg håber du får en rigtig dejlig dag med Casper og frøken Carla  og nu skinner solen hernede, og jeg ved hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Bondepigen

Tillykke med fødselsdagen Michella!!!

Håber du får en vidunderlig dejlig dag!!!

Anmeld

15. august 2010

Barbamama

iiih tak piger!!! Jeg blev vækket på den dejligste måde!!! Casper sang for mig og Carla sad i sengen og viftede med et flag. Så fik jeg en lille gave og jeg så på størrelsen og tænkte: Det er en halskæde!!! Da gavepapiret kom af var det også en smykke-æske, men indeni lå der nogle nøgler  Så skulle jeg ud til vores skur og DERINDE stod der en fin ny cykel med flag i cykelkurven! FUUUCK hvor blev jeg glad!!!! Jeg stod bare derude i regnen ig vrælede!!! HI hi.... Endelig har jeg en ny cykel. Happy happy! Jeg havde slet ikke set det komme og Casper har simpelthen været så skummel. Han havde ikke betalt den med dankort for så ville jeg kunne have set det på netbank og så havde han i lang tid forinden hævet over på dankortet når han havde handlet (småbeløb hele tiden) indtil han havde beløbet cyklen kostede. Så havde han hentet den efter arbejde en dag og sat den hjemme hos sine forældre. I fredags da jeg var på arbejde havde han så fået den hjem i vores skur og været pisse nervøs for at jeg ville finde den, men det gjorde jeg heldigvis ikke. He he...

Anmeld

15. august 2010

oo

michella80 skriver:

iiih tak piger!!! Jeg blev vækket på den dejligste måde!!! Casper sang for mig og Carla sad i sengen og viftede med et flag. Så fik jeg en lille gave og jeg så på størrelsen og tænkte: Det er en halskæde!!! Da gavepapiret kom af var det også en smykke-æske, men indeni lå der nogle nøgler  Så skulle jeg ud til vores skur og DERINDE stod der en fin ny cykel med flag i cykelkurven! FUUUCK hvor blev jeg glad!!!! Jeg stod bare derude i regnen ig vrælede!!! HI hi.... Endelig har jeg en ny cykel. Happy happy! Jeg havde slet ikke set det komme og Casper har simpelthen været så skummel. Han havde ikke betalt den med dankort for så ville jeg kunne have set det på netbank og så havde han i lang tid forinden hævet over på dankortet når han havde handlet (småbeløb hele tiden) indtil han havde beløbet cyklen kostede. Så havde han hentet den efter arbejde en dag og sat den hjemme hos sine forældre. I fredags da jeg var på arbejde havde han så fået den hjem i vores skur og været pisse nervøs for at jeg ville finde den, men det gjorde jeg heldigvis ikke. He he...

aj hvor gennemtænkt af ham (jeg blir altid lidt imponeret når mænds gaver er gennemtænkte )  og hvor lækkert med ny cykel! tillykke!!

Anmeld

15. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

aj hvor gennemtænkt af ham (jeg blir altid lidt imponeret når mænds gaver er gennemtænkte )  og hvor lækkert med ny cykel! tillykke!!

HELT VILDT!!!! Blev fanme også glad!

Anmeld

15. august 2010

anna-jonas

Hip, hip HURRA...................HUN SKAL LEVE, HUN SKAL LEVE................

KNUS METTE

Anmeld

15. august 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Sikke en dejlig overraskelse.
Og man må da sige, at han har gjort sig umage for at overraske dig 

HJERTELIGT TILLYKKE MED DE 30 ÅR.

Kærlig hilsen Katrine ....som nu vil logge af og køre afsted efter Bianca og Celina, som har været på ferie hos mormor siden i onsdags...... Uhhh, jeg savner dem også meget nu!! 

Anmeld

15. august 2010

Vinker

Hip Hip Hurraaaaaa STORT TILLYKKE med dagen smukke. Håber du har en super skøn fødselsdag.

TUSIND TAK for det fantastiske søndagsvejr du har givet os - Du har vel nok været en søøøøød pige

Anmeld

15. august 2010

lion

stort tillykke herfra

Anmeld

15. august 2010

otlitrom

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN

min yndlings ponpon-pige!

Sikken en dejlig gave du har fået, det har Casper gennemtænkt rigtig godt - og længe. Det  lyder som en dejlig start på en dejlig dag!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.