er lidt stolt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

louise8723

Dot D skriver:

Tak for det. Og RIGTIG GOD FØDSELSDAG i morgen  

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Pia.

Den er da bare super flot og ser rigtig lækker ud...

Stort tillykke med fødselsdagen i morgen, håber du får en fantastisk dejlig dag og at dine gæster forkæler dig godt med den lækre kage du servere for dem

Knus fra Pia.

Anmeld

14. august 2010

louise8723

Pia. skriver:

Den er da bare super flot og ser rigtig lækker ud...

Stort tillykke med fødselsdagen i morgen, håber du får en fantastisk dejlig dag og at dine gæster forkæler dig godt med den lækre kage du servere for dem

Knus fra Pia.

ihh mange tak

Anmeld

15. august 2010

Snefnug1984

Sød kage. Du må endelig lige give en tilbagemelding ang. smagskombinationen, da jeg har overvejet samme kombi til en bryllupskage, men har aldrig selv smagt dem sammen

Anmeld

15. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ih den er da bare rigtig fin. Og tillykke med dagen!

Anmeld

15. august 2010

Diana...

Hold da op hvor den flot. 

Anmeld

16. august 2010

louise8723

JordbærBlomst skriver:

Sød kage. Du må endelig lige give en tilbagemelding ang. smagskombinationen, da jeg har overvejet samme kombi til en bryllupskage, men har aldrig selv smagt dem sammen

uhaaa den smagte SÅ godt!!!

´havde dog ændret lidt i opskrift på fromagen.. havde halveret den og så bare brugt 6 passions frugter.. og saften fra 3 appelsiner og revet noget skal i også.. gjorde den ekstra syrlig som kontrast til det søde i kagen..

Men kan VARMT anbefales

Anmeld

16. august 2010

Faith

Damn den er flot! Er vild med farverne.

Anmeld

16. august 2010

82Miraklet

Super flot kage er det !!!

Anmeld

16. august 2010

Svane83

louise4060 skriver:

min første 2 lags-kage og første gang med roser.. har brugt halvdelen af dagen på den.. puhaa hehe.. fyldet er med appelsin - passions fromage og mørkchokolade creme - den er ikke helt perfekt, men med en livlig dreng så måtte man lige skynde sig lidt

men mon ikk mine gæster vil nyde den imorgen til min fødselsdag?

Sikke en fin kage og lækre farver!

Jeg må altså lige spørge hvordan laver man det der fine net med perlerne du har lavet på den øverste kage? Det er bare så fint og ville meget gerne lave det på min mini bryllupskage på lørdag,

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.