vil i ikke krydse finger for mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. august 2010

LIZO

endelig sker der noget i min sag.. nu har de jo os kun haft den i 2 år. snakket med min advokat i sidste uge. og hun havde fået afvide at den endlig er blevet taget op. normalt er det vist 2-3 der skal læse alt. og så vudere. men fordi den egenlig skulle ha været for 1 år siden så ville han tage den alene. det er chefen.  men han fik i gang med at læse det og reget med at komme med aggørelse i løbet af august måned.. håber håber at han er meget hurtig færdig. vi skal flytte her den 1. og trænger så meget til at få skiftet alle mine køkkenting ud.  men der er jo ikke billigt. så håber det kan lade sig gøre så jeg kan købe nyt der ude. og ikke skal pakke alt ned her, men bare kan smide det ud.. ville være så skønt.  vi vil os ha malet med noget farve istedte for det helt hvidt.  men igen det er jo ikke billigt. og pt lever vi for lars penge. og med dobbelt husleje osv.

men vil i ikke krydse finger så det kan lade sig gøre inden vi flytter.. og bare at kan få det ud af verden så jeg kan komme videre og ikke side fast.

ved godt der er lidt et luxus problem. men har bare brug for at få det ud af hoved så jeg kan komme videre. det fylder så meget i mit hoved.

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Skouboe

masser af  og til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.