Wiiiii føj for den lede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Lillefe

ok ikke lige verdags kost.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

SiLiMiMa

nååååe... de er da søde!!

heise, som også synes mus er nuttede....hm.....

Anmeld

15. august 2010

twinboys

Heise skriver:

nååååe... de er da søde!!

heise, som også synes mus er nuttede....hm.....

Mus eller flagermus wiiiiiii føj da ikke lige min kop the...

Majbritt

Anmeld

15. august 2010

SiLiMiMa

twinboys skriver:

Mus eller flagermus wiiiiiii føj da ikke lige min kop the...

Majbritt

tjah.. men jeg er generelt bare glad for alle dyr (undtagen insekter som myg og fluer og hvepse.......) så deeeet

heise

Anmeld

15. august 2010

twinboys

Heise skriver:

tjah.. men jeg er generelt bare glad for alle dyr (undtagen insekter som myg og fluer og hvepse.......) så deeeet

heise

Smiler hvor er du søøøøøøøøøøøøøøøøøød

Anmeld

15. august 2010

SiLiMiMa

twinboys skriver:

Smiler hvor er du søøøøøøøøøøøøøøøøøød

tak hihi....

må så lige fortælle at i formiddags kom min store søn på snart 8 og siger, at han savner vores kat, Pusse, som vi kun nåede at ha i et års tid (fra kattehjemmet), før den blev påkørt af en bil og døde

så snakkede vi lidt om den og hvad vi huskede om den og så begyndte vi næsten begge 2 at græde..... slet ikke sjovt at være så blød...... men det var bare sådan en dejlig kat.........suk.

knus heise

Anmeld

15. august 2010

twinboys

Heise skriver:

tak hihi....

må så lige fortælle at i formiddags kom min store søn på snart 8 og siger, at han savner vores kat, Pusse, som vi kun nåede at ha i et års tid (fra kattehjemmet), før den blev påkørt af en bil og døde

så snakkede vi lidt om den og hvad vi huskede om den og så begyndte vi næsten begge 2 at græde..... slet ikke sjovt at være så blød...... men det var bare sådan en dejlig kat.........suk.

knus heise

Så må i da have en ny kat...

Anmeld

15. august 2010

JustAnotherName

Aj hvor vildt, en flagermus!

Hihii, så fik den sig lige en tur gennem slangen og ned i støvsugerposen ...HOST!!
Sikke en stakkel, for en tur at få sig. Men også komisk samtidig.

Det var da noget af en usædvanelig oplevelse, både for Jer og for den 

Anmeld

15. august 2010

twinboys

JustAnotherName skriver:

Aj hvor vildt, en flagermus!

Hihii, så fik den sig lige en tur gennem slangen og ned i støvsugerposen ...HOST!!
Sikke en stakkel, for en tur at få sig. Men også komisk samtidig.

Det var da noget af en usædvanelig oplevelse, både for Jer og for den 

Vi fik en del smil på læberne da støvsugeren slugte den... vi skyndte os derfor også ud med posen og slap den fri igen...

Men vi griner stadig af den oplevelse og Oliver spørger stadig om hvor vi tror den er nu... Han er vildt bange for at den kommer tilbage,,,

Majbritt

Anmeld

15. august 2010

JustAnotherName

twinboys skriver:

Vi fik en del smil på læberne da støvsugeren slugte den... vi skyndte os derfor også ud med posen og slap den fri igen...

Men vi griner stadig af den oplevelse og Oliver spørger stadig om hvor vi tror den er nu... Han er vildt bange for at den kommer tilbage,,,

Majbritt

Haha, med sådan en kærlig hilsen fra støvsugeren, så tror jeg ikke, at han behøver frygte for, at den kommer tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.