Lækker klapvogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
575 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2010

majhan11

Emmaljunga, kaleche, sele, regnslag, varekurv, fluenet, Emmaljunga, Solid velholdt klapvogn . Kan vendes så den enten vender fremad eller bagud.

sælges for 400kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

thilde-tusindfryd

Hvor gammel er den og i hvilken stand er den ? Hvor mange år har den været brugt ? Er den fra ikke-ryger hjem ?

Anmeld

21. august 2010

dorthemus

DEt er godt nok ærgeligt at du bor i Alborg for den gad jeg godt købe

Fik aldrig sagt tak for pakken du sendte. Runa elsker rygpuden i barnevognen...nu kan hun sidde og følge med

Knus Dorthe

Anmeld

22. august 2010

majhan11

thilde-tusindfryd skriver:

Hvor gammel er den og i hvilken stand er den ? Hvor mange år har den været brugt ? Er den fra ikke-ryger hjem ?

hej kan ik sige hvor gammel den er for købte den selv brugt for 4 mdr siden for 900kr men har ik fået den brugt da min pige heller ville være i sin barnevogn... men den er rigtig flot, ikke falmet og intet rust at se og jeg ved dem vi købte den af ikke røg og vi har haft den stående i et skur.

det eneste der er : er den pose til regnslaget, der er trykknappen gået i stykker...

Anmeld

22. august 2010

majhan11

dorthemus skriver:

DEt er godt nok ærgeligt at du bor i Alborg for den gad jeg godt købe

Fik aldrig sagt tak for pakken du sendte. Runa elsker rygpuden i barnevognen...nu kan hun sidde og følge med

Knus Dorthe

hej Dorthe

det var dejligt at høre godt hun er glad for den.... ja der er lidt langt imellem os men vi kommer da ind imellem derover og besøger familien, ved bare ik lige hvornår næste gang blir

knus majbritt

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

majhan11 skriver:

hej Dorthe

det var dejligt at høre godt hun er glad for den.... ja der er lidt langt imellem os men vi kommer da ind imellem derover og besøger familien, ved bare ik lige hvornår næste gang blir

knus majbritt

Hvis du ikke får den solgt så er jeg stadig interesseret hvis I kommer herover på et tidspunkt

Anmeld

22. august 2010

majhan11

dorthemus skriver:

Hvis du ikke får den solgt så er jeg stadig interesseret hvis I kommer herover på et tidspunkt

jeg skriver til dig hvis ik den blir solgt søde så finder vi ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.