Sidder her og nyder wen dejlig lørdag aften. Helt for mig selv, det er sgu rigtig skønt.
Syntes efterhånden der konstant er nogle ved os, en veninde, min kusine eller Thomas(gør ik så meget) men hold da op man trænger sgu også til bare at være sig selv og sidde og slappe af og nyde lidt tv eller lign i fred.
Lavede først ,ad til mig selv efter Emil var kommet i seng og sad og hyggede med det og så en god gang hyldeblomst sodavand, mums. Nu sidder jeg og kigger lidt på nettet, og skal have bestilt billetter til biffen, da mig og Thomas skal i biffen en dag 
Har også ordnet billeder og tænkte at jeg lige vil vise jer de nyeste billeder af Emil skatten
Han har lige været syg i nogle dage, fandt aldrig ud af hvad, da det eneste der var, var feber, så han var ude ved bedste og blive passet.
På tirsdag starter jeg på nye skole det er jeg rigtig spændt på
Er også i gang med at kigge efter en bil, da det vil blive en nødvendighed snart, godt man har en kæreste der laver biler, så er det lidt nemmere 
Her er lige lidt billeder af Emil, er lidt fra Thomas forældres have, hvor Emil lige prøvekøre en bil
og lidt herhjemme fra og et par fra en skovtur idag 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld