Baby på 2½ mdr, sover 10-12 timer i træk om natten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Dictes mor

Det kan du tro, at han må. Det gjorde Dicte også dengang (og stadig) Det er jo bare et tegn på, at de har det godt, får nok mad og har fundet ud af nat og dag rytmen. Det er skønt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

betjenten

Naannaa87 skriver:

Ork ja William er 9 måneder og kommer i seng kl 19 og sover til 8-8:30 næste morgen Så krydser fingre for at jeres holder den gode nattesøvn

Ja det ville jo være ren luksus hvis det kunne fortsætte sådan  

helt sikkert også selv...

Anmeld

14. august 2010

betjenten

Dictes mor skriver:

Det kan du tro, at han må. Det gjorde Dicte også dengang (og stadig) Det er jo bare et tegn på, at de har det godt, får nok mad og har fundet ud af nat og dag rytmen. Det er skønt!!!

Nu bliver jeg jo helt stolt af min lille dreng (og mig selv)...

Ja det er sgu ikke nemt at vide hvad der rigtigt og forkert, når det er den første  Men super dejligt at jeg ikke er den eneste med en super nem baby...

Anmeld

14. august 2010

Mor til Frederic og Freya

betjenten skriver:

Ha ha ha den har vi også allerede hørt  Ibber vågnede kun 1 gang om natten, for at spise, de første 2 mdr, og ja nu er det sgu åbenbart slut...

Og ja han har vel fået et godt sovehjerte....(som sin mor )

he he..

også derfor jeg ikke mener vi skal have en mere, da de jo siger at ikke 2 børn er ens.

Så det vil sige at den næste bliver én der; skriger konstant - oppe flere gange om natten - reagerer på tænder - kosntant syg og evig spisende...

Frederic bliver jo 2 år her den 3 sep. Og har blot været forkølet 5 gange i hans liv og aldrig fejlet andet. Ud over han stadig ikke viser sult og derved er svær at få til at spise.

Anmeld

14. august 2010

betjenten

Mor til Frederic skriver:

he he..

også derfor jeg ikke mener vi skal have en mere, da de jo siger at ikke 2 børn er ens.

Så det vil sige at den næste bliver én der; skriger konstant - oppe flere gange om natten - reagerer på tænder - kosntant syg og evig spisende...

Frederic bliver jo 2 år her den 3 sep. Og har blot været forkølet 5 gange i hans liv og aldrig fejlet andet. Ud over han stadig ikke viser sult og derved er svær at få til at spise.

Ja du siger noget... Tænk hvis nr. 2 var helt i den anden grøft... Puha det ville bestemt ikke være sjovt, når man så samtidig har en der også skal have opmæksomhed...

Dejligt at høre med Frederic og hans ikke mange sygdomme... Håber helt sikkert på det samme her  Og ja det med at spise er vel bare noget man skal vænne sig til???

Anmeld

14. august 2010

tb

vores lille pige på snart 2 måneder sover os mellem 10-12 timer hver nat og har gjort det i et par uger snart  vi nyder det os bare herhjemme!!

Anmeld

14. august 2010

Mor til Frederic og Freya

betjenten skriver:

Ja du siger noget... Tænk hvis nr. 2 var helt i den anden grøft... Puha det ville bestemt ikke være sjovt, når man så samtidig har en der også skal have opmæksomhed...

Dejligt at høre med Frederic og hans ikke mange sygdomme... Håber helt sikkert på det samme her  Og ja det med at spise er vel bare noget man skal vænne sig til???

Tør slet ikke tænke tanken om en rasmus modsat i huset...

Tja. render jo til udredning - test - prøver og kontrol'er med ham. Vi havde faste ammetider da han var lille og fik konstant at vide det nok skulle komme når han started på vores mad. Men nej.

Det giver jo en del bekymringer - tanker - frustrationer osv. At ens barn ikke kan se at mad er vigtig. Men jo det bliver dagligdag, så han får stadig sødmælk - fløde yoghurt - masser af fedtstof osv. Men vejer stadig det samme. Han var 9 kg ved 8/9 mdr - nu er han 23 mdr og vejer 9,9 kg - dog vokset 14-15 cm.

Anmeld

14. august 2010

betjenten

tb skriver:

vores lille pige på snart 2 måneder sover os mellem 10-12 timer hver nat og har gjort det i et par uger snart  vi nyder det os bare herhjemme!!

Dejligt  Og ja det er jo helt sikkert også ren luksus... Kender en del der har fået børn meget tæt på mig, og de synes overhovedet ikke at det er fedt, når jeg fortæller hvordan han sover  Men som sagt sover han ikke ret meget om dagen... Men sætter nu også pris på min nattesøvn

Anmeld

14. august 2010

betjenten

Mor til Frederic skriver:

Tør slet ikke tænke tanken om en rasmus modsat i huset...

Tja. render jo til udredning - test - prøver og kontrol'er med ham. Vi havde faste ammetider da han var lille og fik konstant at vide det nok skulle komme når han started på vores mad. Men nej.

Det giver jo en del bekymringer - tanker - frustrationer osv. At ens barn ikke kan se at mad er vigtig. Men jo det bliver dagligdag, så han får stadig sødmælk - fløde yoghurt - masser af fedtstof osv. Men vejer stadig det samme. Han var 9 kg ved 8/9 mdr - nu er han 23 mdr og vejer 9,9 kg - dog vokset 14-15 cm.

Ja kan godt forstå i er lidt bekymrede, for som du selv siger er mad jo en meget vigtig del af livet... Men  at han nok skal blive intresseret i mad... 

Eller at i finder ud af hvorfor han ikke viser sult

Anmeld

15. august 2010

tb

betjenten skriver:

Dejligt  Og ja det er jo helt sikkert også ren luksus... Kender en del der har fået børn meget tæt på mig, og de synes overhovedet ikke at det er fedt, når jeg fortæller hvordan han sover  Men som sagt sover han ikke ret meget om dagen... Men sætter nu også pris på min nattesøvn

vores Sille sover heller ikke alverdens om dagen, men ja, det er tusind gange skønnere og så at de sover om natten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.