Er det kun mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Jakob'sMor

Der er glad for at Beverly hills 90210 igen igen bliver sendt på tv2 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

AnneP

nej det er ikke kun dig!!! syntes det er ren hygge med "Blæwerly" i tv. så der er dømt time out på sofaen!

Anmeld

14. august 2010

Pia.

Ved ikke rigtig hvad jeg skal syntes ... Men alligevel har jeg da lidt slugt et afsnit igen...

Elskede jo den serie, men gider ikke være afhængig af en tv serie igen - som jeg ved er såååå lang... meeeen mon ikke jeg snupper et par afsnit eller mere i gennem den næste tid.. ...

Knus Pia - gamel Berverly fan

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Hvad tid køre den? 

Anmeld

14. august 2010

Jakob'sMor

Der kommer fire afsnit i morgen, mener der er fra kl 12.55.
Ellers mandag til fredag 16.15-17.00... Det er nemlig lige en time out :-) og når man har set det mange gange kan man godt misse nogle afsnit uden at være helt lost...

Anmeld

14. august 2010

sofieh

nej det er ikke kun dig. Jeg eeeeelsker beverly! skal helt sikkert se nogle afsnit, når jeg har lejlighed til det. minder mig sådan om gamle dage...suk..

Anmeld

14. august 2010

Laulund87

Jeg jubler

Og manden kalder det Beverly Bladder, så det siger vist det hele

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Hmm... Undgår det helst... Men alligevel sad jeg og så lidt idag... Men det tager jo 10 lange år igen før man er igennem serien...

Anmeld

14. august 2010

4kløver

MoarJ skriver:

Hmm... Undgår det helst... Men alligevel sad jeg og så lidt idag... Men det tager jo 10 lange år igen før man er igennem serien...

lige mine ord

Anmeld

14. august 2010

frk Jensen

BetinaMikkel skriver:

Der er glad for at Beverly hills 90210 igen igen bliver sendt på tv2 :-)

Det er bare SÅ hyggeligt at se blæverly igen.. Godt jeg ingen mand har der skal bestemme hvad kanal tvet ska stå på om eftermiddagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.