ER bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Sabina92

8 uger henne og ingen tegn på jeg er gravid overhovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

MetteMTH

Sabina92 skriver:

Bare vent det kommer..

Anmeld

14. august 2010

Sabina92

Mette88 skriver:

Bare vent det kommer..

Havde du heller ikke det?

- Ingen ømme babser eller noget?

Anmeld

14. august 2010

charlottekri

bare rolig, jeg havde ikke det der lignede symptomer før andet trimester, hvor jeg fik en smule kvalme.. du skal bare glæde dig over det

Anmeld

14. august 2010

MetteMTH

Sabina92 skriver:

Havde du heller ikke det?

- Ingen ømme babser eller noget?

Jo det var godt nok det første jeg mærkede og så kom kvalmen, var kun 4 uger henne da jeg fik kvalme. Du lægger nok ikke rigtig mærke til dine bryster forandre sig, fordi du måske tænker så meget over det.

Anmeld

14. august 2010

Kløver

det er ikke alle som mærker tegn, ejg har dog ahft mange graviditetsgener, men ikke så meget ømme bryster.

Jeg er sikker på alt er i skønneste orden

hvis du er meget urolig, kan du evt betale dig til at få en tidlig scanning, vi betalte selv for en scanning 9+0 og synes dte er rart tidligt at have set den lille spire

Anmeld

14. august 2010

patella

Sabina92 skriver:

Vil bare lige indskyde, at du ikke altid skal høre på hvordan andre har haft det... for så kan man hurtigt tro at der er noget galt med en selv, fordi man ikke har det lissådan... ikke to graviditeter er ens.

Bare lige noget jeg selv lærte da jeg var gravid, for jeg var så bange for at der var noget galt, fordi jeg ikke havde kvalme osv, men der var intet galt, jeg var bare heldig... 

Anmeld

14. august 2010

Mille83

Jeg havde aldrig ømme bryster....Kun kvalme, men det begyndte først ved 3-4 mdr tror jeg...Havde overhovedet ingen symptomer i starten, men har nu altså idag en dejlig lille pige som snart er 3 mdr---så bare rolig

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Jeg kender flere der slet ikke mærker noget til det så det er helt normalt.

Anmeld

14. august 2010

Mig med maven

Du skal bare være glad. Det kommer, jeg havde ikke ømme babber, meeeen kvalme, så meget så jeg ikke kunne holde noget i mig, og tabte mig helt vildt. Hellere ingen tegn, end så dårlig!

Du er vel bare heldig! - Jeg har en smuk prinsesse nu på knapt 7 mrd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.