Hvornår efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. august 2010

lollandpigen

Hej Piger...

Fødte den 31 juli en dreng og det er nu idag 14 dage siden.

Jeg vil gerne snart igang med min træning igen og vil starte med at løbe og mave bøjninger for lige at ligge blødt ud.... Hvornår må man starte på det efter fødslen??

Jeg fødte helt naturligt og blev kun syet med 2 sting.....

Håber nogle kan give svar....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Findusinde

Uden du må hænge mig op på det, mener jeg faktisk at du først må gå i gang igen 8 uger efter fødslen....

Anmeld

14. august 2010

lollandpigen

Findusinde skriver:

Uden du må hænge mig op på det, mener jeg faktisk at du først må gå i gang igen 8 uger efter fødslen....

Uha skal der virkelig gå så lang tid?? troede jeg ikke lige...

Anmeld

14. august 2010

Mille83

Jep efter din 8 ugers undersøgelse kan du begynde, dog lidt længere hvis du skal løbe, kommer an på hvor god du er til og træne bækkenbund ellers kan du smadre det hele

Hvis du vil igang så gå lange ture med barnevognen....Det er vist det bedste råd......

Anmeld

14. august 2010

lollandpigen

Mille83 skriver:

Jep efter din 8 ugers undersøgelse kan du begynde, dog lidt længere hvis du skal løbe, kommer an på hvor god du er til og træne bækkenbund ellers kan du smadre det hele

Hvis du vil igang så gå lange ture med barnevognen....Det er vist det bedste råd......

puha er bare længe.....

Havde håbet jeg kunne starte med at løbe for at få min kondi op til jeg kunne starte med håndbolden igen om de 8 uger men nej... jeg må vente med tålmodighed.....

Anmeld

14. august 2010

Mille83

lollandpigen skriver:

puha er bare længe.....

Havde håbet jeg kunne starte med at løbe for at få min kondi op til jeg kunne starte med håndbolden igen om de 8 uger men nej... jeg må vente med tålmodighed.....

det vil jeg gøre, eller spørge en læge til råds el lign...Du kan smadre hele din bækkenbund ved og begynde for tidligt..-.

Anmeld

14. august 2010

lollandpigen

Mille83 skriver:

det vil jeg gøre, eller spørge en læge til råds el lign...Du kan smadre hele din bækkenbund ved og begynde for tidligt..-.

Ja og det er man jo heller ikke interresseret i... de rer nok ikke andet for end at vente.... Min håndbold træner sagde godt at der skulle gå 8 uger men troede ikke helt på det var så længe....

Anmeld

14. august 2010

Jibbe

Jeg fik en folder om optræning af bækkenbunden og der står at man må begynde på kortere løbeture 4-6 uger efter fødslen... men selvfølgelig mærke efter i bækkenbunden om den kan klare det.

Anmeld

14. august 2010

Mille83

lollandpigen skriver:

Ja og det er man jo heller ikke interresseret i... de rer nok ikke andet for end at vente.... Min håndbold træner sagde godt at der skulle gå 8 uger men troede ikke helt på det var så længe....

Det er også træls...Min datter er snart 3 mdr, så har heldigvis overstået undersøgelsen nu, men jeg har også haft bækkenløsning, så skulle lige være helt sikker, er ikke kommer igang endnu, men regner med og snart begynde...Hehe

Anmeld

14. august 2010

lollandpigen

Mille83 skriver:

Det er også træls...Min datter er snart 3 mdr, så har heldigvis overstået undersøgelsen nu, men jeg har også haft bækkenløsning, så skulle lige være helt sikker, er ikke kommer igang endnu, men regner med og snart begynde...Hehe

Må være skønt glæder mig til det bliver min tur savner mine løbeture.....

Havde også bækkenløsning så måtte hurtigt stoppe med løbeturene og kunne heller ikke være med til træning før håndbold ret træls og man så også skal vente nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.