hvad gør man? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Anonym trådstarter

vi kom til at hygge igår uden beskyttelse, rigtig dumt da vi ikke skal have barn lige nu.. 

jeg ville skynde mig ned og købe en fortrydelses pille, men apoteket havde lukket da jeg kom. imorgen har det slet ikke åben, og pillen skal jo tages indenfor 2 døgn.

Så nu kan jeg altså ikke andet end at vente på, min mens kommer og hvis ikke tage en abort så, eller??

ingen tvivl om det var dumt, men vil bare gerne have svar, så kan man altid diskuterer det andet, på et andet tidspunkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

vi kom til at hygge igår uden beskyttelse, rigtig dumt da vi ikke skal have barn lige nu.. 

jeg ville skynde mig ned og købe en fortrydelses pille, men apoteket havde lukket da jeg kom. imorgen har det slet ikke åben, og pillen skal jo tages indenfor 2 døgn.

Så nu kan jeg altså ikke andet end at vente på, min mens kommer og hvis ikke tage en abort så, eller??

ingen tvivl om det var dumt, men vil bare gerne have svar, så kan man altid diskuterer det andet, på et andet tidspunkt..

Der er apoteker der har døgnåbent. Inde på apotekernes hjemmeside kan du finde det nærmeste.

Anmeld

14. august 2010

XXSS

Anonym skriver:

Et døgnapotek? hvis du skal have en fortrydelsespille.

Anmeld

14. august 2010

Valle81

Eller ringe til vagtlægen og forklare

Anmeld

14. august 2010

prettybutterfly

Jeg tror på at ting sker af en grund! Det kan være det er "ment to be" at i skal have det barn sammen. MEEEEEN det er  jo slet ikke sikkert du er blevet gravid efter kun den ene gang. Chancen er ikke ret stor - men den er der selvfølgeligt. Ta det som det kommer og se hvad tiden bringer. Ingen grund til at tænke på abort når du ikke er sikker på at du er gravid.¨

Personligt ville jeg beholde barnet med mindre du er mega ung/gammel/syg eller noget helt tredie spiller en MEGET vigtig faktor!

HELD OG LYKKE

Anmeld

14. august 2010

Kløver

ring enten til vagtlæge eller gå ind på apotekernes hjemmeside og find et døgnapotek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.