alle mine veninder, alle mine veninder.... lalalala....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Mutti2

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg.... det er vel nok mere undren end det er noget som helst andet.

Jeg har 3 super nære veninder..... eller det var vi i hvertfald. og de har holdt ved efter at jeg fik min datter. (dog har de til tider svært ved at forstå mine begrænsninger.)

Det sidste halve år, har det dog ikke kørt så helveds godt imellem os. Jeg kom til at nysse med min venindes kærestes bror. Hvilket åbenbart var et "no go" da han havde kæreste på..... det skal lige siges at både veninden og kæresten havde sagt go for det inden. Men ændrede mening efterfølgende.

Vi er alle 4 naboer. Og for 1½ mdr siden tog jeg mig sammen til at tage en snak med den ene af dem om at jeg savnede dem. Vi blev enig om at lade alt det der var sket ligge, og mødes.

Hun inviterede også de to andre med. Så efter 3 mdr, hvor vi ikke havde snakket var vi alle endeligt samlet.

De fortalte mig at de havde været slemt skuffet over at læse om Milla-Victoria's sygdom på facebook (min mobil var spærret). Og jeg lagde klart ud at jeg havde været endnu mere skuffet over at de ikke havde kontaktet mig for at høre hvordan både lille-pigen og jeg havde det.(vi er jo for helved da naboer).

Men den dag, hvor vi sad sammen, fortalte jeg dem så om mine planer om at flytte fra byen og til Randers engang i starten af næste år..... De var meget imod det, og gjorde deres ypperste for at beholde os. Jeg lovede at jeg ville genoverveje det, hvilket jeg stadig gør..... Men deres argumenter var bl.a. at de jo havde et nært forhold til Milla-Victoria og hvis jeg flyttede ville de jo aldrig se hende.

Hmmm...... Nu sidder jeg så her 1½ mdr senere. Min bedste veninde (af de 3) har købt hus med hendes kæreste ovre på Mors (vi bor i thisted). Så hun har åbenbart lige i dag (ifølge en anden veninde), flyttet de sidste af hendes ting.

En anden veninde af de 3, har så lige valgt at offentliggøre på FACEBOOK at hun har opsagt sin lejlighed og flytter til Hurup....

Er det bare mig, eller er mine veninder lidt dobbeltmoralske....

1½ mdr efter at de har prøvet at overtale mig til at lade være med at flytte, er 2 af dem næsten væk

Jae.... trængte bare lige til at undre mig lidt, et andet sted end inde i mit lille hovede.

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Diana...

Ha ha jo det er de  Måske du bare gav dem blod på tanden til selv at flytte væk 

Anmeld

14. august 2010

prettybutterfly

Lyder som om det er på tide at få nogle nye bedste veninder!!

Og ja, der er vidst ingen grund til at blive boende .....

Anmeld

14. august 2010

Moldemine

Øv hvor er det bare træls med sådanne ting

Sender dig lige et knus, og håber at du og lille pigen er okay

Anmeld

14. august 2010

Mathilde

Enig.. De er da lidt dobbeltmoralske. De er skuffede over det du gør, men de gør selv det samme 

I mine øre lyder de ikke som bedste veninder.....slet ikke

Anmeld

14. august 2010

Dot D

De er ikke hvad jeg vil kalde rigtige veninder, når de gør det på den dér måde. Men bortset fra det, så skal du være så velkommen i Randers(og omegn)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.