Virkelig underlig mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Lunae

Hej tøser!

Jeg er i dag 38+2 dage henne, men den sidste uges tid er min mave blevet virkelig underlig!

Den er helt hård fra navlen og op, men fra navlen og ned er den helt slasket og hænger bare er det almindeligt? (det er virkelig ikke pænt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Lunae

Det skal lige siges, at jordemoderen har fortalt mig, at lillepigen står fast - derfor kan jeg ikke forstå, at maven kan være så slap!

Anmeld

14. august 2010

Mai-pigen

Lunae skriver:

Det skal lige siges, at jordemoderen har fortalt mig, at lillepigen står fast - derfor kan jeg ikke forstå, at maven kan være så slap!

Hmm, det lyder da lidt mærkeligt, og dog.. Min mave bliver mest hård foroven under plukveer, og er lidt "slasket" for neden, jeg har så konkluderet at det er pga en tidligere graviditet, hvor maveskindet ikke er blevet 100% opstrammet forneden..

Kan ikke rigtig komme med en forklaring på dit problem.. Er den hård konstant??

Anmeld

14. august 2010

Alberts/

altså jeg er dog kun 36+6 men min mave er det også hårdt starmt for oven og under navlen er det som om alt fedtet sidder eller hvordan man nu skal forklare,

man kan dog ikke se det kun mærke det.

Anmeld

14. august 2010

LotteGabriella

Sådan var min også...jeg fik at vide, efter at jordmoderen havde mærket godt og grundigt på maven, at hun lå med måsen ud imod min mave helt oppe imellem ribenene nærmest og det var meget almindeligt...sådan lå hun ca. de 2 sidste uger inden jeg fødte (jeg fødte i uge 39+0) 

Anmeld

14. august 2010

Lunae

Tak for svar! Det lyder til, at det ikke er noget, som jeg skal bekymre mig om! Omverdenen siger, at de godt kan se, at maven er sunket, men de kan ikke se, at den er så slasket, som jeg jo kan mærke!

Lad os håbe, at lillepigen snart vil ud - hun er os blevet alt for stille derinde!

Anmeld

14. august 2010

Lunae

Mai-pigen skriver:

Hmm, det lyder da lidt mærkeligt, og dog.. Min mave bliver mest hård foroven under plukveer, og er lidt "slasket" for neden, jeg har så konkluderet at det er pga en tidligere graviditet, hvor maveskindet ikke er blevet 100% opstrammet forneden..

Kan ikke rigtig komme med en forklaring på dit problem.. Er den hård konstant??

Nej den er ikke hård foroven konstant, men den er bare aldrig hård i dellen mere, hvis man kan sige det sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.