Tudefilm! - hvor lang tid kan du "holde" dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. august 2010

MoarTNoah

En af mine veninder har lige posted den her på facebook, hold da helt op hvor det får tårerne frem!

Videoen varer 10 min, og selvom jeg var liiige ved at tude efter 30sek holdte jeg den, men ikke længe -  der gik akurat 1,47 sekunder før tårene trillede her i stuen - hende den søde lille pige på julemandens skød!

Så quindfolk! - Hvor lang tid mon du kan holde?

http://www.youtube.com/watch?v=uSMlIM9zLio

kan altså ikke finde ud af at få den ind som video

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

MoarTNoah

KatrineR skriver:

En af mine veninder har lige posted den her på facebook, hold da helt op hvor det får tårerne frem!

Videoen varer 10 min, og selvom jeg var liiige ved at tude efter 30sek holdte jeg den, men ikke længe -  der gik akurat 1,47 sekunder før tårene trillede her i stuen - hende den søde lille pige på julemandens skød!

Så quindfolk! - Hvor lang tid mon du kan holde?

http://www.youtube.com/watch?v=uSMlIM9zLio

kan altså ikke finde ud af at få den ind som video

HA - ja okay, filmen er der så alligevel.. heheh

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Ha ha øj den har været oppe i mange indlæg nu denne film ;) 

Jeg har ikke lige tjekket hvor længe men det kan ikke være længe for mine hormoner er helt ustyrlig så jeg tuder selv ved min søn der stor griner over at han kan sætte en gris oven på et hus hi hi 

Anmeld

14. august 2010

Jakob'sMor

Så den lige den anden dag.. Tror ikke jeg holdte meget længer end dig... Den går lige i mit hjerte.. :-)

Anmeld

14. august 2010

MoarTNoah

Diana... skriver:

Ha ha øj den har været oppe i mange indlæg nu denne film  

Jeg har ikke lige tjekket hvor længe men det kan ikke være længe for mine hormoner er helt ustyrlig så jeg tuder selv ved min søn der stor griner over at han kan sætte en gris oven på et hus hi hi 

Hehe.. hvor sødt

Har godt set at der har været lignene indlæg, men mener bare det har været korte film, og ikke på 10 min som den her... men kan sagtens være jeg tager fejl!

Anmeld

14. august 2010

FrkT

Jeg så den også den anden dag.... der gik nok ca. 30 sekunder før jeg trillede første tåre (uden at jeg præcis har målt det)

Anmeld

14. august 2010

FrkT

KatrineR skriver:

Hehe.. hvor sødt

Har godt set at der har været lignene indlæg, men mener bare det har været korte film, og ikke på 10 min som den her... men kan sagtens være jeg tager fejl!

Den her lange en kører i hvert fald meget på facebook

Anmeld

14. august 2010

MoarTNoah

FrkT skriver:

Den her lange en kører i hvert fald meget på facebook

Armen altså! Jeg er osse bare ALTID den der SIDST opdager noget som helst!!!

men på trods af det går filmen sgu i min hjerte alligevel

Nå, så tror jeg bare jeg starter en anden tråd med noget film halløj (var der nogen der sagde at jeg kedede mig idag? )

Anmeld

14. august 2010

twinboys

Tude kiks ...

Ja det var mit indlæg igår og handlede om den samme video thi hi...

Der går ikke længe så sider jeg og småtuder og til sidst skal jeg både pudse næse og tøre øjne...

Majbritt

Anmeld

14. august 2010

FrkT

KatrineR skriver:

Armen altså! Jeg er osse bare ALTID den der SIDST opdager noget som helst!!!

men på trods af det går filmen sgu i min hjerte alligevel

Nå, så tror jeg bare jeg starter en anden tråd med noget film halløj (var der nogen der sagde at jeg kedede mig idag? )

Det skal du ikke være ked af... jeg har også tit været bagud, hehe... og det er jævnligt flere indlæg bliver oprettet ang det samme... det dør vi altså ikke af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.