line melias mor skriver:
for at udstille andre mennesker??
ja det undre mig rigtig meget. jeg bliver rigtig ked af det på andres vegne. det er da fint nok at starte en debat om noget man syntes er forkert men ligefrem at linke til den tidligere debat og snakke videre om den udstillede person det er for mig en gåde. jeg syntes det er på tide at folk herinde tænker lidt længere end bare lige ud over deres egen næsetip. jeg ville blive så rasende og ked af det hvis det var mig der var blevet udstillet på den måde.
Nu var jeg en af dem der i sidstnævnte tråd bad om link til den tråd der blev snakket om, men det var ligeså meget fordi jeg ikke havde set tråden og derfor ikke var helt med på hvad der blev snakket om....
Og min mening sagde jeg også udelukkende fordi det var min mening, ikke noget med at jeg ville pege fingre af nogen som helst. Men det er klart, at man kan ikke undgå at nogen vil føle sig truffet når der skrives om noget negativt på den måde...
Var tråden i går blevet oprettet ½ år fremme i tiden kan det jo godt være at debatten havde virket mere "generelt" frem for møntet på én bestemt person, fordi folk ikke lige huskede tråden.... så tror også det handler meget om hvornår trådene bliver oprettet.
Men jeg er helt enig med dig, og jeg skal bestemt ikke gøre mig bedre, for jeg kan også sagtens blive revet med, og er da også blevet det - uden det nogensinde er min intention at såre nogen (selvom det selvfølgelig ikke kan ungås helt).
Ligesom i det virkelige liv kan vi let komme til at tale lidt over os, når der er noget vi føler meget stærkt omkring.
Anmeld