hvorfor er det at nogle herinde har et behov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. august 2010

line melias mor

for at udstille andre mennesker??

ja det undre mig rigtig meget. jeg bliver rigtig ked af det på andres vegne. det er da fint nok at starte en debat om noget man syntes er forkert men ligefrem at linke til den tidligere debat og snakke videre om den udstillede person det er for mig en gåde. jeg syntes det er på tide at folk herinde tænker lidt længere end bare lige ud over deres egen næsetip. jeg ville blive så rasende og ked af det hvis det var mig der var blevet udstillet på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

L-Mortil3

line melias mor skriver:

ja det undre mig rigtig meget. jeg bliver rigtig ked af det på andres vegne. det er da fint nok at starte en debat om noget man syntes er forkert men ligefrem at linke til den tidligere debat og snakke videre om den udstillede person det er for mig en gåde. jeg syntes det er på tide at folk herinde tænker lidt længere end bare lige ud over deres egen næsetip. jeg ville blive så rasende og ked af det hvis det var mig der var blevet udstillet på den måde.

Aner slet ikke hvilken tråd du hentyder til, men det sker desværre tit at folk ikke kan se videre end deres egen næse, ofte sker det dog også uden intentioner om at såre andre.

Anmeld

14. august 2010

line melias mor

Line&Liam skriver:

Aner slet ikke hvilken tråd du hentyder til, men det sker desværre tit at folk ikke kan se videre end deres egen næse, ofte sker det dog også uden intentioner om at såre andre.

det var heller ikke fordi der skulle snakkes om den pågældene tråd bare mere fordi jeg syntes at jeg har oplevet det et par gange herinde nu

Anmeld

14. august 2010

line melias mor

Line&Liam skriver:

jeg tror også du har ret i at mange slet ikke har intentioner om at sårer andre men jeg ville da vide at hvis jeg skrev sådan om et andet menneske så ville jeg ikke kunne undgå at sårer dem.

Anmeld

14. august 2010

wamse

Jamen det er jo på ingen måde i orden, som jeg også skrev i det indlæg du omtaler, meeeen synes faktisk det indlæg du selv lige laver også bærer der hen af! Hvorfor skriver i ikke privat til hinanden ?

Anmeld

14. august 2010

Diana...

wamse skriver:

Jamen det er jo på ingen måde i orden, som jeg også skrev i det indlæg du omtaler, meeeen synes faktisk det indlæg du selv lige laver også bærer der hen af! Hvorfor skriver i ikke privat til hinanden ?

Helt enig. 

Anmeld

14. august 2010

line melias mor

det syntes jeg bestemt ikke det er. jeg er ikke ude på at snakke om nogen. det er generalt men nu har jeg oplevet 3 gange at der er blevet lavet emner om andre og det syntes jeg på ingen måde er særlig fedt da folk jo faktisk bliver rigtig kede af det. jeg snakker ikke om det indlæg du selv omtaler.

men jeg havde absolut brug for at ytre min mening om at jeg syntes at jeg er uforstående for hvorfor man laver sådan nogle indlæg. det er der mange der efterhånden har gjort. jeg snakker IKKE om enkelte personer her.

det vigtigste for mig var faktisk bare at komme ud med det

Anmeld

14. august 2010

Svei

Tag den privat....nu udstiller du vel egentlig dem der vælger at udstille osv osv...en stor fed hønsegård...hvis lorten stinker så gå til den der har lagt den, os andre har ikke glæde af hverken at træde i den eller lugte til den...

Anmeld

14. august 2010

line melias mor

Eva. skriver:

Tag den privat....nu udstiller du vel egentlig dem der vælger at udstille osv osv...en stor fed hønsegård...hvis lorten stinker så gå til den der har lagt den, os andre har ikke glæde af hverken at træde i den eller lugte til den...

hmm det syntes jeg nu egentlig ikke jeg gør men det syntes i andre så er i gang med at tage den privat i stedet.

Anmeld

14. august 2010

FrkT

line melias mor skriver:

Nu var jeg en af dem der i sidstnævnte tråd bad om link til den tråd der blev snakket om, men det var ligeså meget fordi jeg ikke havde set tråden og derfor ikke var helt med på hvad der blev snakket om....

Og min mening sagde jeg også udelukkende fordi det var min mening, ikke noget med at jeg ville pege fingre af nogen som helst. Men det er klart, at man kan ikke undgå at nogen vil føle sig truffet når der skrives om noget negativt på den måde...

Var tråden i går blevet oprettet ½ år fremme i tiden kan det jo godt være at debatten havde virket mere "generelt" frem for møntet på én bestemt person, fordi folk ikke lige huskede tråden.... så tror også det handler meget om hvornår trådene bliver oprettet.

Men jeg er helt enig med dig, og jeg skal bestemt ikke gøre mig bedre, for jeg kan også sagtens blive revet med, og er da også blevet det - uden det nogensinde er min intention at såre nogen (selvom det selvfølgelig ikke kan ungås helt).

Ligesom i det virkelige liv kan vi let komme til at tale lidt over os, når der er noget vi føler meget stærkt omkring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.