Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder er det ok engang i mellem at baby får drikkeyoghurt
min den lille på 8 mån har haft noget med maven og ville ikke rigtig spise, så hver aften mens det stod på fik hun 200ml drikkeyoghurt i sin sutteflaske (den uden sukker,jeg kunne ikke finde den anden) og det hjalp hun sov bedre og hende afføring blev bedre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
her kan læses lidt om drikkeyoghurt
http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1058389.ece
Altså, jeg synes stadigvæk ikke, at det er godt for babyer. Det siger den der link jo heller ikke. De bakterier er hårde for en babys mave, og sukker ved vi jo nu-om-dage, hvor usundt det er. Og light-udgaven aspartam siges at være kræftfremkaldende, så jeg ved ikke, hvor du fik ideén om, at det skulle være så sundt for de små?
Tanja1 skriver: Altså, jeg synes stadigvæk ikke, at det er godt for babyer. Det siger den der link jo heller ikke. De bakterier er hårde for en babys mave, og sukker ved vi jo nu-om-dage, hvor usundt det er. Og light-udgaven aspartam siges at være kræftfremkaldende, så jeg ved ikke, hvor du fik ideén om, at det skulle være så sundt for de små?
jeg har på intet tidspunkt sagt at det skulle være sundt, kun at det hjælper på hendes mave.
jeg synes det er okay, hvis hun måske havde fået et lille snapseglas fuld af det... og så en MME flaske efterfølgende...
tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128