8 mån og Cultura drikkeyoghurt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: LÆS FØRST!! er det ok

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.436 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder er det ok engang i mellem at baby får drikkeyoghurt

min den lille på 8 mån har haft noget med maven og ville ikke rigtig spise, så hver aften mens det stod på fik hun 200ml drikkeyoghurt i sin sutteflaske (den uden sukker,jeg kunne ikke finde den anden) og det hjalp hun sov bedre og hende afføring blev bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Anonym trådstarter

her kan læses lidt om drikkeyoghurt

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1058389.ece

Anmeld

14. august 2010

Tanja1

Altså, jeg synes stadigvæk ikke, at det er godt for babyer. Det siger den der link jo heller ikke. De bakterier er hårde for en babys mave, og sukker ved vi jo nu-om-dage, hvor usundt det er. Og light-udgaven aspartam siges at være kræftfremkaldende, så jeg ved ikke, hvor du fik ideén om, at det skulle være så sundt for de små?

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

Tanja1 skriver:

Altså, jeg synes stadigvæk ikke, at det er godt for babyer. Det siger den der link jo heller ikke. De bakterier er hårde for en babys mave, og sukker ved vi jo nu-om-dage, hvor usundt det er. Og light-udgaven aspartam siges at være kræftfremkaldende, så jeg ved ikke, hvor du fik ideén om, at det skulle være så sundt for de små?

jeg har på intet tidspunkt sagt at det skulle være sundt, kun at det hjælper på hendes mave.

Anmeld

14. august 2010

Ni-ko-li-ne

jeg synes det er okay, hvis hun måske havde fået et lille snapseglas fuld af det... og så en MME flaske efterfølgende...

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.