Udflåd efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. august 2010

BJL2010

Hej piger, her kommer et af de der...halv ulækre indlæg, så vær beredt

Jeg fødte i søndags og har selvfølgelig blødt en del siden. Men over natten er blødningen blevet knapt så stor og det der kommer er nu mere brunligt. Mit problem er at det nu også STINKER. Jeg har aldrig lugtet noget lign.!!! Sådan surt og af en gammel ost

Er det normalt oder????

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

FrkLarsen

Kigger lige med, fødte d. 4 og har det på præsis samme måde. 

Anmeld

14. august 2010

Risen

BJL2010 skriver:

Hej piger, her kommer et af de der...halv ulækre indlæg, så vær beredt

Jeg fødte i søndags og har selvfølgelig blødt en del siden. Men over natten er blødningen blevet knapt så stor og det der kommer er nu mere brunligt. Mit problem er at det nu også STINKER. Jeg har aldrig lugtet noget lign.!!! Sådan surt og af en gammel ost

Er det normalt oder????

Knuser

Sys ikke mit lugtede :/ Der var masser af udflåd men det lugtede ikke.. 

Anmeld

14. august 2010

Muffinmus

hmm, selve lugten kan jeg ikke huske så præcist, men kan sagtens huske det STANK af h-til.... ADWR. Endnu en ting de glemste at fortælle en til forberedelse

Anmeld

14. august 2010

LilyMarleen

Jeg snakkede med min sundhedsplejerske den anden dag om det, og hun sagde at det var helt normalt.. Syntes nemlig det stinker bokstaveligtalt af LORT!!

Anmeld

14. august 2010

BJL2010

nå jamen så lyder det til at være ret normalt...hvor klamt!!! Jeg kan seriøst lugte mig selv når jeg fx sætter mig ned

måske man lige kunne nævne det for sundhedsplejersken mandag

Altså hvad ens kæreste ikke bliver indviet i af private emner efter en graviditet og fødsel...suk

Anmeld

14. august 2010

lollandpigen

Fødte den 31 juli og mit det er brunt og lugter faktisk af gammel blod....

Rigtigt udlækkert heldigvis er der ikke ret emget mere så håber det snart er helt væk.-...

Anmeld

16. august 2010

LilyMarleen

BJL2010 skriver:

nå jamen så lyder det til at være ret normalt...hvor klamt!!! Jeg kan seriøst lugte mig selv når jeg fx sætter mig ned

måske man lige kunne nævne det for sundhedsplejersken mandag

Altså hvad ens kæreste ikke bliver indviet i af private emner efter en graviditet og fødsel...suk

Hahahaha*  Har det præcist på samme måde her i huset! Men han er jo den der er der til at lytte.. Gad vide hvad de tænker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.