Det er simpelthen løgn, først kramper så vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2010

L-Mortil3

Ja nu begynder jeg da at være rej for om der er noget helt galt i denne graviditet

Man siger godt nok at ingen graviditeter er ens, men ved Liam havde jeg intet undtagen bækkenløsning og så lægkramper fra 20+...

Nu skrev jeg et indlæg den anden dag med at lægkramperne allerede var sat ind i uge 9 - Men for søren, nu er der også begyndt at komme VAND i benene!

Det kan da SLET ikke passe når jeg ikke er længere henne!!

Nogen der kan berolige og sige det er helt normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Muffinmus

tja, jeg havde da vand i kroppen fra uge 22 med den første..så om det er uge 20 eller 22 tror jeg er ligeglad, hvis din krop vil skubbe vandet ud gør den det uanset hvad uge du er i:-)

KT syndrom i fingrene også fra uge 22 pga vandet:-)

Anden gang havde jeg intet vand i kroppen...så meget forskelligt her i hvert fald.

Anmeld

14. august 2010

L-Mortil3

MariaE skriver:

tja, jeg havde da vand i kroppen fra uge 22 med den første..så om det er uge 20 eller 22 tror jeg er ligeglad, hvis din krop vil skubbe vandet ud gør den det uanset hvad uge du er i:-)

KT syndrom i fingrene også fra uge 22 pga vandet:-)

Anden gang havde jeg intet vand i kroppen...så meget forskelligt her i hvert fald.

Men det er jo nu i uge 9 det er kommet

Jeg havde slet ikke vand i kroppen i første graviditet.

Anmeld

14. august 2010

Mikkelmusen

Jeg havde kun vand I kroppen I første graviditet. Så tror ikke tidspunkt betyder så meget. Og heller ikk om du har haft det før. Men prøv evt at spørge din læge.

Anmeld

14. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Line&Liam skriver:

Men det er jo nu i uge 9 det er kommet

Jeg havde slet ikke vand i kroppen i første graviditet.

jeg fik vand i benene sådan wupti da jeg var gravid med min søn men kun i sommeren (han er vinter barn) Havde vildt meget vand i kroppen da jeg skulle have min datter for to år siden og hun er godt nok sommer barn Og jeg havde vand i store mængder hun blev født en månede før termin og hvis jeg ikke havde født hende der ville de indlægge mig pga jeg var fuldstændig pumpet med vand. det var så slemt at man kunne se hvordan vandet skvulpede i mine fødder..og det er alt for meget.. Men da jeg blev gravid med min søn var jeg ikke mere end 12 uger henne da jeg fik vand i benene, så jeg sad meget med benene oppe og da efteråret kom forsvandt det igen... hvis det ikke er i overdrenven mængde så syntes jeg du skal slappe af med benene oppe, men hvis du er meget bekymret syntes jeg selvfølgelig også du skal et smut til tjek hos din læge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.