Er vi nogen tosser? Kan man tillade sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Mira0911

Vi har meldt os søgende i 4 boligforeningere....

Vi står tæt på en bolig på 2 stk ca...

Kan man tillade sig at sige ja til f.eks begge 2... Og når man så får afgørelsen på om man har fået boligen eller ej, åh svært at forklare...

Selve afgørelsen, hvis vi har fået begge boligere, kan man tillade sig det? Altså selvfølgelig melde den ene fra...

Ja håber I forstår rodet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Svei

MoarJ skriver:

Kan man tillade sig at sige ja til f.eks begge 2... Og når man så får afgørelsen på om man har fået boligen eller ej, åh svært at forklare...

Selve afgørelsen, hvis vi har fået begge boligere, kan man tillade sig det? Altså selvfølgelig melde den ene fra...

Ja, det ville jeg da gøre..der er jo altid andre der vil sige ja, hvis det blev sådan i blev tilbudt begge.

Jeg sidder også ig venter og venter på hvad der sker her...skal flytte og min far har budt på et dejligt hus, håber så meget....

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Eva. skriver:

Ja, det ville jeg da gøre..der er jo altid andre der vil sige ja, hvis det blev sådan i blev tilbudt begge.

Jeg sidder også ig venter og venter på hvad der sker her...skal flytte og min far har budt på et dejligt hus, håber så meget....

Ih hvor er det herligt....

Vi håber at få tilbudt noget andet hurtigt...

Vi skal bare væk herfra...

Anmeld

14. august 2010

Kløver

MoarJ skriver:

Jeg tror nok jeg forstår hvad i mener, at i fået tilbudt 2, men at man måske er nr 2 til den ene og nr 3 til den anden ????

Jeg synes da det er ok at sige ja tak, og får man begge tilbudt, så vælge den ene, og så takke nej tak, igen til den anden, er jo også surt at sige nej til ene og så man ikke får den.

Synes godt i kan tillade jer det

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Maja84 skriver:

Jeg tror nok jeg forstår hvad i mener, at i fået tilbudt 2, men at man måske er nr 2 til den ene og nr 3 til den anden ????

Jeg synes da det er ok at sige ja tak, og får man begge tilbudt, så vælge den ene, og så takke nej tak, igen til den anden, er jo også surt at sige nej til ene og så man ikke får den.

Synes godt i kan tillade jer det

Lige præcis det jeg prøvede på at forklare... :)

Anmeld

14. august 2010

twinboys

Ja da det ville jeg også godt kunne finde på...

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Ja da det ville jeg sgu da også gøre det med at sikre sig 

Anmeld

14. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

JA det synes jeg godt man kan! Når i kan stå på flere lister synes jeg også i kan sige ja til flere lejl. Især som boligmarkedet er i dag, synes jeg man har lov at være lidt egoistisk!

Anmeld

14. august 2010

Svei

MoarJ skriver:

Ih hvor er det herligt....

Vi håber at få tilbudt noget andet hurtigt...

Vi skal bare væk herfra...

Ja, sådan har jeg det også....bare væk.... krydser for at I får det...

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Så er det skismer det vi gør, når vi får tilbudt noget... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.