Hvordan skal maven se ud i 18. uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.658 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Riksen

Tankerne kører altså rundt i hovedet på mig, så jeg opretter lige endnu en tråd

Hvordan så jeres maver ud i 18. uge? Min buler da ud og ser gravid ud, når jeg står op, men når jeg ligger ned på ryggen, kan man næsten ikke se at jeg er gravid. Den ligner nærmest bare blæver.

Er det normalt? Det er min første graviditet, så jeg aner intet og har naturligvis ingen erfaringer at trække på, så jeg håber at I kan hjælpe.

Knus fra Rikke 17+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

bette

det er helt normalt.. din livmoder er heller ikke så stor endnu.. 

bare vent til du kommer længere hen så buler du rigeligt ud

Anmeld

14. august 2010

Margorie

Hehe.. Der er vist ingen regler for hvordan maven skal se ud Jeg så først gravid ud i uge 25 begge gange.. Før der var bulen minimal og lignede bare en overdosis pizza

Anmeld

14. august 2010

L.J.L

Riksen skriver:

Tankerne kører altså rundt i hovedet på mig, så jeg opretter lige endnu en tråd

Hvordan så jeres maver ud i 18. uge? Min buler da ud og ser gravid ud, når jeg står op, men når jeg ligger ned på ryggen, kan man næsten ikke se at jeg er gravid. Den ligner nærmest bare blæver.

Er det normalt? Det er min første graviditet, så jeg aner intet og har naturligvis ingen erfaringer at trække på, så jeg håber at I kan hjælpe.

Knus fra Rikke 17+5

Det kan man slet ikke sammenligne.. hos nogle kan man se det fra uge 10 og andre først senere.

Det tog også lang tid for mig før man kunne se jeg var gravid når jeg lå ned. Det skal du ikke tage så tungt

Nyd det nu imens du kan, for pludselig bander du over at have en kæmpe mave når du skal sove!!!

Anmeld

14. august 2010

Riksen

bette skriver:

det er helt normalt.. din livmoder er heller ikke så stor endnu.. 

bare vent til du kommer længere hen så buler du rigeligt ud

Godt! Ja, jeg tænkte nok at det hele jo ikke fylder så meget endnu, men blev nu alligevel lettere bekymret. Men når I forklarer mig det, giver det faktisk rigtig god mening

Anmeld

14. august 2010

Riksen

Marge skriver:

Hehe.. Der er vist ingen regler for hvordan maven skal se ud Jeg så først gravid ud i uge 25 begge gange.. Før der var bulen minimal og lignede bare en overdosis pizza

Jeg ser da lidt gravid ud, men hvis man ikke ved det, kunne jeg ligeså godt bare have spist for meget pizza, som du nævner

Anmeld

14. august 2010

Riksen

linselouise skriver:

Det kan man slet ikke sammenligne.. hos nogle kan man se det fra uge 10 og andre først senere.

Det tog også lang tid for mig før man kunne se jeg var gravid når jeg lå ned. Det skal du ikke tage så tungt

Nyd det nu imens du kan, for pludselig bander du over at have en kæmpe mave når du skal sove!!!

Tak for svaret. Tænkte nok at det bare var mig, der overanalyserede

Ok, så vil jeg nyde det uden at bekymre mig om mavens størrelse, når nu I har beroliget mig

Anmeld

15. august 2010

perlestump

forskelligt fra mennesker

nogle bliver store hurtig andre kan det ikke se på før man næsten har termin

her er jeg 18 uger henne med barn nr 2

men jeg var osse aktiv hver dag, jeg blev ikke så stor og man kan ikke se på min mave at jeg har været gravid 2 gang den er lige så flad som før 

så lille er dejlig osse, da man ikke har så meget at smide bagefter

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.