Hvor længe tog det jer at blive gravid 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

LotteN

Diana... skriver:

0 dage da det skete på gummi  

Uhh nu der kun 1/2 måned til i går i gang 

Ja, dit svar kendte jeg jo godt

sssccchhhh - men 1/2 måned kan nu desværre ikke helt gøre det, nok nørmere 1 1/2 måned desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Chalala85

Første gang var det ikke planlagt men man kan vel sige ca 6 mrd.. Blev så også gravid i julen sidste år på p-piller men tabte i uge 6 og efter det har vi så prøvet i 5 mrd uden held endnu... men vi stadig

Anmeld

15. august 2010

LotteN

Lise skriver:

Første hug - ligesom første gang

krydser fingre for det også sker for os. nu nu har jeg været uden p-piller i en 1 1/2 måneds tid, så håber det også hjælper til det, når tiden kommer

Anmeld

15. august 2010

LotteN

Eva. skriver:

Alle tre gange med det samme...jeg bliver gravid bare jeg ser på en mand...

Uha, det lyder godt nok meget farligt... Så må du ski hellere holde dig indedøre frmeover, ellers kan du jo starte din egen børnehave lige pludselig

Anmeld

15. august 2010

LotteN

tbk skriver:

2. cyklus 2. gang, så det kan man ikke klage over.. Man skal bare sexe hver eller hver anden dag i den uge hvor man har ÆL, så er der gode chancer.. Er lige blevet gravid 2. gang jubiii!!!

ja, det er nok ikke andet for - igang med noget lagengymnastik

Og mange gange tillykke med graviditeten

Anmeld

15. august 2010

LotteN

Chalala85 skriver:

Første gang var det ikke planlagt men man kan vel sige ca 6 mrd.. Blev så også gravid i julen sidste år på p-piller men tabte i uge 6 og efter det har vi så prøvet i 5 mrd uden held endnu... men vi stadig

jeg  alkt hvad jeg overhovedet kan

Anmeld

15. august 2010

birthee

Her anden gang blev jeg gravid i 2. cyklus efter vi havde droppet kondom - jeg har så ikke taget p-piller siden april måned.... idag er jeg 6+1, og skal da lige vænne mig til tanken om at det er gået så hurtigt... første gang havde jeg mens og så kom der ikke noget måneden efter - der gik det lidt stærkere

Anmeld

15. august 2010

Chalala85

LotteN skriver:

jeg  alkt hvad jeg overhovedet kan

Taaaak.. krydser også for jer når i kommer igang

Anmeld

15. august 2010

Muffinmus

2 år...så ja, længere tid end første gang:-)

Men 3 og 4 gang var meget kortere end 1+2 gang...så ved ikke helt hvad man skal regne med:-)

Anmeld

15. august 2010

Rsa

Første gang var ikke planlagt og tog 2 måneder

Anden gang, som var planlagt, tog os 1 år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.