På mandag rejser vi til Cypern! 

Vi skal flyve i 4½ time og nu er jeg begyndt at bekymrer mig lidt om, hvordan vi skal få underholdt bassen i al den tid 
Jeg har til begge børn lavet en " hyggepose" med lidt forskelligt i..
Bassens indeholder indtil videre: Yndlingslegetøjet, billedbøger, et lille fotoalbum med ting han kender f.eks. familiemedlemmer, mormor og morfars gravhunde, morfars traktor osv. Nyt legetøj og snacks!
ALT på nær yndlingslegetøjet er noget han ikke har set før, i håb om at det så er mere spændende..
Jer der har været ude at flyve med "baby" (silas er 17 mdr) Hvad har I gjort og hvordan har de små klaret turen?
En anden ting jeg er lidt bekymret for, er hans ører. Ikke fordi han normalt har problemer med dem (har haft møb én gang, men ikke andet) Men fordi jeg selv døjer en del med trykken for ørerne under letning og landning, og selvfølgelig helst ikke vil have ham igennem den samme pine.. Gjorde I noget specielt der? Jeg har både overvejet ørepropper (Earplanes - specielt til flyvning) og saltvandsdråber til næsen, som efter sigende skulle hjælpe 
Anja - som glææææder sig til at komme på ferie, men er begyndt at frygte flyveturen en smule 
Anmeld