Blev lige pludselig glad for at bo i DK!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2010

klmf

Har lige skimmet mit fagblad Sygeplejersken (lorteblad, men skal altid lige drønes igennem alligevel) og der læste jeg om en mandlig sygeplejerske i Mali.

I Mali dør hver 15. kvinde ved fødsel og hver 10. barn dør ved fødslen Gennemsnitslevealderen var 40-et eller andet. Næsten halvdelen af befolkningen har ikke adgang til rent drikkevand.

Vi er nogle heldige røvbananer er vi. (Selvom der også er meget, der kunne være bedre herhjemme.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Plysbjørnen

lotchen skriver:

Har lige skimmet mit fagblad Sygeplejersken (lorteblad, men skal altid lige drønes igennem alligevel) og der læste jeg om en mandlig sygeplejerske i Mali.

I Mali dør hver 15. kvinde ved fødsel og hver 10. barn dør ved fødslen Gennemsnitslevealderen var 40-et eller andet. Næsten halvdelen af befolkningen har ikke adgang til rent drikkevand.

Vi er nogle heldige røvbananer er vi. (Selvom der også er meget, der kunne være bedre herhjemme.)

så enig

Anmeld

14. august 2010

Dinna88

Vi er generelt heldige her i DK. Her på siden er vores velfærdsmodel jo især aktuel - og den er vi især heldige med! Intet under at vi er et af de gladeste folk

Anmeld

14. august 2010

Diana...

14. august 2010

twinboys

ja vi er nogle heldige bananer

Anmeld

14. august 2010

prettybutterfly

Du har fuldstændig ret! Fatter heller ik folk gider brokke sig så meget over ingenting herhjemme når vi i virkeligheden har det SÅÅÅ GODT i forhold til så mange andre i verden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.