Såååååååååå skønt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2010

merichs

Idag har jeg forkælet mig selv BIG TIME. Jeg havde bestilt tid til en gang gravidmassage, og jeg kan love for at det var skønt.

Startede ud med at få fusserne sat i et beroligende vandbad små 10 minutter. Derefter blev arme, fingre, ben, fødder, ansigt og ryg blev nulret igennem. Blidt og behagelig. Jeg var så dejlig afslappet bagefter

Det kan helt klart anbefales

Vh Marlene 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Koen.

åh lyder bare for lækkert, det er med at forkæle dig selv inden prinsessen kommer for der får du nok i at forkæle hende

Anmeld

13. august 2010

merichs

lillespurv19 skriver:

åh lyder bare for lækkert, det er med at forkæle dig selv inden prinsessen kommer for der får du nok i at forkæle hende

Det var også bare lækkert  Og, ja, det er med at forkæle sig selv mens der er tid til det

Anmeld

13. august 2010

Maalene

merichs skriver:

Idag har jeg forkælet mig selv BIG TIME. Jeg havde bestilt tid til en gang gravidmassage, og jeg kan love for at det var skønt.

Startede ud med at få fusserne sat i et beroligende vandbad små 10 minutter. Derefter blev arme, fingre, ben, fødder, ansigt og ryg blev nulret igennem. Blidt og behagelig. Jeg var så dejlig afslappet bagefter

Det kan helt klart anbefales

Vh Marlene 32+5

Århh... Hvor lyder det bare skønt - og VELFORTJENT

Anmeld

13. august 2010

merichs

Maalene skriver:

Århh... Hvor lyder det bare skønt - og VELFORTJENT

Hehe, jeg synes jo absolut det var velfortjent  Og manden var også enig

Anmeld

13. august 2010

Maalene

merichs skriver:

Hehe, jeg synes jo absolut det var velfortjent  Og manden var også enig

Haha - han kunne da også lige prøve på andet

Anmeld

13. august 2010

Camilla_a

Ej det lyder lækkert!!! Kunne virkelig også godt bruge noget massage, har lavet en eller anden forkert bevægelse i ryggen og har bare mega ondt...  Men heldigvis er det ikke hold i ryggen denne gang! Det fik jeg engang da Loke var lille bitte og Morten var offshore, men godt der så er mormor og bedstefar  Hvordan går det forresten med at du havde så ondt i siden?

Anmeld

13. august 2010

merichs

Ej det lyder lækkert!!! Kunne virkelig også godt bruge noget massage, har lavet en eller anden forkert bevægelse i ryggen og har bare mega ondt...  Men heldigvis er det ikke hold i ryggen denne gang! Det fik jeg engang da Loke var lille bitte og Morten var offshore, men godt der så er mormor og bedstefar  Hvordan går det forresten med at du havde så ondt i siden?

Ih, hvor træls for dig! Håber da det går over... Ellers må du ha dig en god gang massage!

Jeg fik at vide af jordemoderen at det var fordi alfepigen lå og pressede. Men hun flytter sig jo rundt hele tiden så har ikke ondt mere

Anmeld

13. august 2010

Camilla_a

merichs skriver:

Ih, hvor træls for dig! Håber da det går over... Ellers må du ha dig en god gang massage!

Jeg fik at vide af jordemoderen at det var fordi alfepigen lå og pressede. Men hun flytter sig jo rundt hele tiden så har ikke ondt mere

Ja det er super træls, men det sker jo når man vil lege stærk mand,men bare SLET ikke er det hehe. Godt du ikke har ondt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.