Vi vil have en baby :d (l)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Maalene

SÅ er det besluttet

Har været lidt splittet omkring hvorvidt jeg gerne ville giftes inden jeg ville have børn - og efter at have snakket og hørt fra flere af jer SKØNNE mødre - er jeg nu ikke længere i tvivl...

Jeg vil være MOR!!!

Ægteskab er som en skrev herinde "bare en titel" - og det jeg nok var mest bange for, var at vi aldrig skulle blive gift - det har dog han garanteret mig, at vi nok skal blive - men det vigtigste er jo, at vi elsker hinanden ubetinget og er KLAR og SPÆNDTE på at blive forældre til et lille vidunder

Skal lige have smidt 7 kg. mere (har smidt 6) - så jeg har det rigtig godt med mig selv, den dag jeg bliver gravid - og hellere 20 kg. ekstra at kæmpe med når jeg har født end 30

Wuhuuuuu... Det er SÅ vildt - kan ikke vente til jeg bliver MOR og SLET IKKE til jeg har 2 STREGER på den første test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Maalene

Ej, ærgeligt slet ikke at få nogle kommentarer, når man har lyst til at dele det med hele verden Hehe...

Anmeld

14. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

kæmpe meget pøj pøj med projekterne - både vægttabet, med SPECIELT baby!!!

Kender godt det med ægteskab.. Jeg vil nemlig også rigtig gerne giftes og er bange for vi aldrig "når" det Men manden min har også garanteret at vi nok skal blive gift Og jeg fortryder ikke et sekund at vi har fået vores lille prinsesse inden

Jeg håber det kommer til at gå stærkt for Jer!

Anmeld

14. august 2010

Maalene

Caroline86 skriver:

kæmpe meget pøj pøj med projekterne - både vægttabet, med SPECIELT baby!!!

Kender godt det med ægteskab.. Jeg vil nemlig også rigtig gerne giftes og er bange for vi aldrig "når" det Men manden min har også garanteret at vi nok skal blive gift Og jeg fortryder ikke et sekund at vi har fået vores lille prinsesse inden

Jeg håber det kommer til at gå stærkt for Jer!

Det var lige det jeg havde brug for at høre

Er slet heller ikke et øjeblik i tvivl om, at det bliver SÅ fantastisk - og mon ikke vi begge to når at blive gift - vi har trods alt en del år og løbe på endnu

Anmeld

14. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maalene skriver:

Det var lige det jeg havde brug for at høre

Er slet heller ikke et øjeblik i tvivl om, at det bliver SÅ fantastisk - og mon ikke vi begge to når at blive gift - vi har trods alt en del år og løbe på endnu

jo, det satser vi på

Der skal bare lige være tid (læs råd) til det hele

Knus Caroline, som ønsker sig et KÆMPE prinsesse bryllup! Helst på et slot

Anmeld

14. august 2010

Maalene

Caroline86 skriver:

jo, det satser vi på

Der skal bare lige være tid (læs råd) til det hele

Knus Caroline, som ønsker sig et KÆMPE prinsesse bryllup! Helst på et slot

Jaaa, en skam man ikke lige har et pengetræ, så vi kunne få vores prinsessebryllupper - og HELT sikkert helst på et slot - ville bare være SÅ romantisk

Vi må bare væbne os med tålmodighed - og indtil det sker - må vi bare drømme om det

Ha' en SKØN dag

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt for jer og stort tillykke  Og ja det er bare en tittel det skal ikke skilde kærligheden ad. 

Og SUPER flot du har smidt så mange kilo  Du da mega sej Gid jeg var lige så sej 

Hvornår skal i så igang med projekt baby  

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Maalene skriver:

Ej, ærgeligt slet ikke at få nogle kommentarer, når man har lyst til at dele det med hele verden Hehe...

Ha ha hvor er du sød  Jeg tror det fordi du har skrevet indlægget så sent så der ikke så mange på og tit dem der er på så sent er ikke nogen der er så aktive synes jeg jeg har lagt mærke til. 

Anmeld

14. august 2010

lotte32

godmorgen  og tillykke med beslutningen, håber at i hurtigt får de berømte 2 streger

Knus Lotte

Anmeld

14. august 2010

Maalene

lotte31 skriver:

godmorgen  og tillykke med beslutningen, håber at i hurtigt får de berømte 2 streger

Knus Lotte

Tusind tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.