faderskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Millesmammi

helt ærligt, ved godt der går lang tid med sådan noget, men min lille pige er fanme 5 måneder nu, og hendes far har ikke engang hørt noget som helst fra amtet, hvor lang til kan det lige tage?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Linek skriver:

helt ærligt, ved godt der går lang tid med sådan noget, men min lille pige er fanme 5 måneder nu, og hendes far har ikke engang hørt noget som helst fra amtet, hvor lang til kan det lige tage?!

Hmm, underligt...
Min datter var 1 år, 1 mdr og 12 dage gammel, da hendes far ENDELIG ville skrive under. Derfra gik der 14 dage, hvor han kunne protestere over afgørelsen, der gjorde han dog ikke. Heldigvis!! Men så var den sag også afsluttet..
Underligt, han ikke engang har hørt fra statsforvaltningen endnu, snakker I godt sammen, tænker bare om han måske holder dig for nar, og dermed trækker den ud til I skal i retten?! :s

Anmeld

13. august 2010

Millesmammi

vi snakker ikke særlig godt sammen, men det går bedre, og han er begyndt gerne ville se hende, også imens jeg er til stede, men han har dog ikke set hende endnu - men han er også begyndt at skrive lidt sødere til mig end han plejer (:

- han vil vidst ikke skrive under, han vil ha taget en test, efter hvad jeg har forstået s:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.