hvor tidligt fik i symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Anitta J

jeg har for  ca 2-3 uger siden dyrket ubeskyttet sex med min kæreste, og er bange for jeg måske allerede er blevet gravid. mit spørgsmål går så på om hvor tidligt man kan få symptomer? da jeg ventede min datter. led jeg af den værste kvalme og opkast, inden jeg overhovedeet kunne teste positiv. den gang var jeg ik så meget inde i det med uger osv, men da jeg blev skannet var jeg så tidlig i min graviditet at man næsten ik kunne se noget?  så det jo ret tiligt min krop reagere på det. mon det kan være det der er nu. jeg har den grummeste kvalme, og ret ømme bryster og følsommme brystvorter? håber nogen kan komme med lidt svar. m.v.h anitta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Muffinmus

jamen havde du sex for 2-3 uger siden og burde du kunne være blevet gravid af det, jamen så burde du også være langt nok henne til at teste for det

For man siger ca 14 dage efter æl og havde i sex 1 uge før æ f.eks,l er det 3 uger efter i alt og så kan man i 98 % tilfælde teste. :-)

Anmeld

13. august 2010

Anitta J

er ik helt sikker på det med æl, da min mens godt kan springe et par uger. har tage entest her til aften, men den var negativ.. det bare alle de her symptomer der skræmmer mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.