er forviret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2010

puslepigen

Hej

jeg har haft en sa i april. sidste gang jeg havde mens var den underlig blødte kun ca. 1½ dage pause i 1 dag og blødte igen i 1½ dage. det er ca. 2 uger siden. men har haft meget kvalme i ca 3-4 uger, har fået en øget tisse træng. har haft et par dage med pletblødning.

er der nogen der har prøvet det samme, jeg har taget en g test der blev svag positiv efter et godt stykke tid.

jeg havde behov for at fortælle det til nogen.

knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

fit_fys

puslepigen skriver:

Hej

jeg har haft en sa i april. sidste gang jeg havde mens var den underlig blødte kun ca. 1½ dage pause i 1 dag og blødte igen i 1½ dage. det er ca. 2 uger siden. men har haft meget kvalme i ca 3-4 uger, har fået en øget tisse træng. har haft et par dage med pletblødning.

er der nogen der har prøvet det samme, jeg har taget en g test der blev svag positiv efter et godt stykke tid.

jeg havde behov for at fortælle det til nogen.

knuz

Det lyder da til du godt kan være gravid...?

I hvert fald   

Anmeld

13. august 2010

Sitrani

Hej

Jeg er ikke selv gravid (endnu) Men prøver på at blive det.

Umiddelbart vil jeg sige, at det lyder som om du er gravid, for man kan godt pletbløde osv. selv om ægget er blevet befrugtet.

Så uden at gøre mig klog på noget, synes jeg, at du skal tage en test mere om et par dage måske?

Anmeld

13. august 2010

puslepigen

Mange tak for jeres svar.

jeg håber også at den er der igen. jeg har mere kvalme nu end da jeg var gravid.  for at den er det

Anmeld

17. august 2010

puslepigen

Hej

Jeg tog en g-test i går morges hvor der ikke var noget at se men jeg døjer stadig med kvalme, men jeg skal teste igen om ca. 9 dage i følge hvad jeg har regnet mig frem til udfra sidste mens, nu må vi habe at den er der igen for ville så gerne være mor, når man tænker på at jeg kunne have været omkrin 30 uger henne nu.. det er ikke let med den tolmodighed. hvis der ikke er noget denne gang så må vi jo bare øve os noget mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.