Menstruation under graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.644 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. august 2010

S.Maria

Hej

Vil bare høre om i havde jeres menstruation under jeres graviditet? Alle månederne eller kun et par? Jeg tager nemlig ikke mine p-piller mere og regner med, at når jeg har fået min menstruation så er jeg ikke gravid, men kan man godt være det alligevel, synes jeg har hørt om nogen der ikke opdagede de var gravid før de var langt henne fordi de jo havde deres regelmæssige menstruation, men har i oplevet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Tanja1

Har ikke oplevet det selv men har også hørt om at det er muligt. Fik dog lidt pletblødning i starten af min graviditet omkring det tidspunkt da jeg skulle ellers have fået min mens, og fik at vide af lægen, at det er helt normalt. Han rådede mig så til ikke at have sex omkring mens-tispunktet, da der er baby lidt mere "sarbar"... Men han var en meget "old school" læge, og lige den har jeg ikke hørt af andre...

Anmeld

13. august 2010

Pige2009

S.Maria skriver:

Hej

Vil bare høre om i havde jeres menstruation under jeres graviditet? Alle månederne eller kun et par? Jeg tager nemlig ikke mine p-piller mere og regner med, at når jeg har fået min menstruation så er jeg ikke gravid, men kan man godt være det alligevel, synes jeg har hørt om nogen der ikke opdagede de var gravid før de var langt henne fordi de jo havde deres regelmæssige menstruation, men har i oplevet det??

Jeg havde mens 3½ måned inde i graviditeten Så det er bestemt muligt. Hvis du er i tvivl, så tag en G-test.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.