plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2010

kres87

hej piger

hele dagen i dag har jeg haft sådan en murren i bækkenet og mega mange stik/jag ned i skambenet det er kommet sådan i ture, og har smerter i lænden og ned i benet så kan knap nok gå og den lille er meget aktiv idag og maven er meget hård 

Kan det være plukveer? 

32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

B&J

kres87 skriver:

hej piger

hele dagen i dag har jeg haft sådan en murren i bækkenet og mega mange stik/jag ned i skambenet det er kommet sådan i ture, og har smerter i lænden og ned i benet så kan knap nok gå og den lille er meget aktiv idag og maven er meget hård 

Kan det være plukveer? 

32+5

det kan det men kan også være den lille bølle der er ved af ligge sig godt til rette nede i dit bækken

Anmeld

13. august 2010

kres87

B&J skriver:

det kan det men kan også være den lille bølle der er ved af ligge sig godt til rette nede i dit bækken

Tak for dit svar. 

kan det virkelig gøre så ondt? også i længere tid?

Anmeld

13. august 2010

michella88

Lyder for mig som en kombination af pluk veer og bækkenløsning

Men er selvfølgelig ikke ekspert

At baby måske er ved at sætte sig fast er også en mulighed? Det mærkede jeg bare ikke-

Anmeld

13. august 2010

B&J

kres87 skriver:

Tak for dit svar. 

kan det virkelig gøre så ondt? også i længere tid?

da min lille nu gravede sig ned gjorde det avvvvvvv... for det sagde min jordmor til mig for jeg havde nemlig værken bækkenløsning eller noget

men som en anden skriver kan det også være bækkenløsning ved jeg så ikke for ved ikke hvordan det er

Anmeld

19. august 2010

kres87

nu har jeg  været ved jdm idag og hun har lagt sig fast med hovedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.