Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger
hele dagen i dag har jeg haft sådan en murren i bækkenet og mega mange stik/jag ned i skambenet det er kommet sådan i ture, og har smerter i lænden og ned i benet så kan knap nok gå og den lille er meget aktiv idag og maven er meget hård
Kan det være plukveer?
32+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kres87 skriver: hej piger hele dagen i dag har jeg haft sådan en murren i bækkenet og mega mange stik/jag ned i skambenet det er kommet sådan i ture, og har smerter i lænden og ned i benet så kan knap nok gå og den lille er meget aktiv idag og maven er meget hård Kan det være plukveer? 32+5
det kan det men kan også være den lille bølle der er ved af ligge sig godt til rette nede i dit bækken
B&J skriver: det kan det men kan også være den lille bølle der er ved af ligge sig godt til rette nede i dit bækken
Tak for dit svar.
kan det virkelig gøre så ondt? også i længere tid?
Lyder for mig som en kombination af pluk veer og bækkenløsning
Men er selvfølgelig ikke ekspert
At baby måske er ved at sætte sig fast er også en mulighed? Det mærkede jeg bare ikke-
kres87 skriver: Tak for dit svar. kan det virkelig gøre så ondt? også i længere tid?
da min lille nu gravede sig ned gjorde det avvvvvvv... for det sagde min jordmor til mig for jeg havde nemlig værken bækkenløsning eller noget
men som en anden skriver kan det også være bækkenløsning ved jeg så ikke for ved ikke hvordan det er
nu har jeg været ved jdm idag og hun har lagt sig fast med hovedet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128