Hej Alle her inde.
Havde ellers sagt til mig selv at jeg ikke ville melde mig ind på nogle "baby"-sider før jeg havde fået de 2 berømte streger.... meeen, ved sku heller ikke lige hvad jeg selv havde forstilt mig, efter kun 1 månede, og det må jeg så takle nu. Er helt vildt skuffet, og vidst os lidt ked af det, over at have fået min mens idag. Var ellers lige gået 3 dage over min mens, og ja, så fik jeg det alligevel. Plejer ellers aldrig at gå over, men er os klar over at "projekt-baby" kan flytte den psykisk.... så... øv øv øv
Ja, min kæreste og prøver også på at få et barn sammen, jeg har drømt om det længe, og det er først de sidste par måneder han er gået med på ideen. og nu vi så "igang", hvis man kan sige det sådan.
Hvis nogle skulle være i tvivl, jaså er jeg os en af dem der er utålmodig. Og en der let bliver frustreret... suk... Ja, selvom jeg jo så udemærket er klar over at det er meget bedre at hvile i sig selv og bare lade tingene ske... Sender lige en tanke til dem der har prøvet længe på at få børn, så jeg vidst et skarn, allerede at have de tanker.... men jeg er altså lidt trist idag - da jeg jo havde håbet på en positiv test en af dagene...
Er der andre end mig der føler sig lidt alene i verden med disse tanker? og måske ikke føler de har helt så mange at snakke med det om?
Hilsner fra s
mmer -
Anmeld