Hvad havde jeg lige forventet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Frk.Munk

Hej Alle her inde.

Havde ellers sagt til mig selv at jeg ikke ville melde mig ind på nogle "baby"-sider før jeg havde fået de 2 berømte streger.... meeen, ved sku heller ikke lige hvad jeg selv havde forstilt mig, efter kun 1 månede, og det må jeg så takle nu. Er helt vildt skuffet, og vidst os lidt ked af det, over at have fået min mens idag. Var ellers lige gået 3 dage over min mens, og ja, så fik jeg det alligevel. Plejer ellers aldrig at gå over, men er os klar over at "projekt-baby" kan flytte den psykisk.... så... øv øv øv

Ja, min kæreste og prøver også på at få et barn sammen, jeg har drømt om det længe, og det er først de sidste par måneder han er gået med på ideen. og nu vi så "igang", hvis man kan sige det sådan.

Hvis nogle skulle være i tvivl, jaså er jeg os en af dem der er utålmodig. Og en der let bliver frustreret... suk... Ja, selvom jeg jo så udemærket er klar over at det er meget bedre at hvile i sig selv og bare lade tingene ske... Sender lige en tanke til dem der har prøvet længe på at få børn, så jeg vidst et skarn, allerede at have de tanker.... men jeg er altså lidt trist idag - da jeg jo havde håbet på en positiv test en af dagene...

Er der andre end mig der føler sig lidt alene i verden med disse tanker? og måske ikke føler de har helt så mange at snakke med det om?

Hilsner fra smmer -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

MM1987

Velkommen til...

Jeg kender godt det der med at have intentioner om at være noncelant og så skete det bare - men det holdt heller ikke længe her.

Vi startede ud med fertilitetsbehandling, da jeg skal være ude af min medicin for leddegigt så længe vi prøver, og den periode skal helst være så kort som mulig, samtidig har jeg PCO. 

Jeg vil sige at det selvfølgelig er hårdt jo længere tid der går, men samtidig bliver man også bedre til at håndtere skuffelsen (den bliver ikke mindre af den grund) og man vender sig til "kampen". 

Men det er klart man glæder sig og er utålmodig, og jeg synes bare man skal give plads til de følelser, for så bliver man mindet hvorfor man gør det, selv når det er svært. 

Jeg ved at nogen tror at det er en dårlig ting at tænke for meget på det, for så blokere man, men man kan jo ikke lade være...

Nyd de ting du stadig kan, rødvin til maden og sov længe - og så GLÆD dig til de 2 streger...

HELD OG LYKKE...

Anmeld

13. august 2010

Frk.Munk

Hej   Mia Maia

Det lyder til i har prøvet længe? Må jeg spørge hvad PCO betyder? Og hvor må det være hårdt for jer at skulle til og alt det igennem! Føler med dig og jer! Så skal jeg bestemt ikke sige noget endnu (ved jo ikke hvordan det kommer til at gå for mit eget vedkommende) men frustrationerne er der!

Da i startede med at prøve på at blive gravide, snakkede du med veninder, mor eller andre om det? Min kæreste og jeg snakker selvfølgelig om det, men, føler mig så alene med det, har virkelig lyst til at råbe ud til verden "vi prøver på at blive gravide" - men syntes måske os det er lidt mærkelig når man nu ikke engang er blevet gravid endnu.... mine tanker kredser rundt kan jeg godt fortælle dig

Anmeld

13. august 2010

B&J

Velkommen til denne dejlige side...

og ja man bliver lidt ked og skuffet fordi inden i tænker hjernen bare helt vildt bliv væk bliv væk altså ens mens hihihi...

men håber da helt klart det snar lykkes for jer

mange krammer her fra

Anmeld

13. august 2010

Frk.Munk

Tusind tak skal du have

Anmeld

13. august 2010

MM1987

SommerBlomst skriver:

Hej   Mia Maia

Det lyder til i har prøvet længe? Må jeg spørge hvad PCO betyder? Og hvor må det være hårdt for jer at skulle til og alt det igennem! Føler med dig og jer! Så skal jeg bestemt ikke sige noget endnu (ved jo ikke hvordan det kommer til at gå for mit eget vedkommende) men frustrationerne er der!

Da i startede med at prøve på at blive gravide, snakkede du med veninder, mor eller andre om det? Min kæreste og jeg snakker selvfølgelig om det, men, føler mig så alene med det, har virkelig lyst til at råbe ud til verden "vi prøver på at blive gravide" - men syntes måske os det er lidt mærkelig når man nu ikke engang er blevet gravid endnu.... mine tanker kredser rundt kan jeg godt fortælle dig

Vi startede i fertilitetsbehandling i december, du kan se mere i min profiltekst. 

PCO er en ubalance i hormonerne der gør at jeg ikke modner æg, og derfor ikke har ægløsning selv, eller sjældent. 

Som sagt synes jeg det er helt i orden at du allerede er utålmodig, især fordi du egentlig godt ved det er alt for tidligt at være det - jeg var på helt samme måde, og er stadig meget utålmodig

Vi valgte at sige det da vi skulle i behandling. Hvis jeg var dig ville jeg holde tæt til omgangskredsen, det er ikke sjovt hvis folk spørger hele tiden. Del det med en enkel eller to. Forstår godt din trang til at komme ud med det, for det er helt vildt stort, og normalt deler man jo større ting med omverdenen. Tror dog du bliver glad for ikke at have sagt det, men du kender bedst selv din omgangskreds...

Del det med os herinde - her er det nemlig okay at være total skruk og ikke at tale om andet, det bliver veninderne tilgengæld træt af

Anmeld

14. august 2010

Frk.Munk

Hej igen

Det jeg ked at at hører - det må være frustrerende for dig og for jer! Har selv en veninde der ikke kan blive gravid naturligt, og jeg er tit "bange" for at komme til at snakke om graviditet osv da hun jo har det noget svære end mig (forhåbentligt) er det ik os svært for dig til tider? Jeg kan godt blive helt angst ved tanken om at det kunne være/blive mig....

Jeg har snakket med et par veninder om det, men ja, de gider nok ikke blive ved med at snakke om det når de ikke er helt samme sted som mig, derfor tænkte jeg os at dette forum kunne hjælpe mig... føler mig faktisk bedre tilpas idag, satdig med mens, men efter du skrev tilbage igår :-) så taaak :-)

Anmeld

14. august 2010

MM1987

SommerBlomst skriver:

Hej igen

Det jeg ked at at hører - det må være frustrerende for dig og for jer! Har selv en veninde der ikke kan blive gravid naturligt, og jeg er tit "bange" for at komme til at snakke om graviditet osv da hun jo har det noget svære end mig (forhåbentligt) er det ik os svært for dig til tider? Jeg kan godt blive helt angst ved tanken om at det kunne være/blive mig....

Jeg har snakket med et par veninder om det, men ja, de gider nok ikke blive ved med at snakke om det når de ikke er helt samme sted som mig, derfor tænkte jeg os at dette forum kunne hjælpe mig... føler mig faktisk bedre tilpas idag, satdig med mens, men efter du skrev tilbage igår :-) så taaak :-)

Det var da så lidt...varmer helt

Jeg er sikker på du bliver glad for siden...

Anmeld

19. august 2010

Lambi

Hej med jer...ville bare lige ønske jer begge to held og lykke med det hele) har selv pco så jeg ved hvad det er at være frustreret HVER måned  når mens. kommer

Vi har en vidundelig pige på 7 år, men ønsker os så inderligt at blive gravid igen... men for ikke at blive "sindsyg" når jeg tænker på at jeg nok måske ikke får flere børn, så prøver jeg at nyde de ting livet har at byde på, og være glad og afslappet (selv om det er meget svært), krævere øvelse... men fejler man ingenting, så skal det nok lykkes før eller senere, også for os med pso

Anmeld

19. august 2010

Frk.Munk

Så vil jeg også ønske dig held og lykke - det har du os brug for :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.