Så er dagen da ligesom sparket igang !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

M&F&C

Bedst som jeg sætter mig i sofaen for at tjekke mails, kan jeg se en bil fra parkeringspladsen overfor begynde og trille... den triller ud fra parkeringspladsen og lige ind i huset ved siden af mig :-o - helt tydeligt at føreren har glemt at trække håndbremsen! Og lur mig om hun ikke bare kørte derfra !!!!

Så nu har jeg altså ringet til politiet ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

twinboys

SIKKE ET FJOLS...
FIK DU HENDES NUMMERPLADE SKREVET NED???
JEG HÅBER AT POLITIET FINDER HENDE...
SKETE DER NOGET MED HUSET???
GUD TÆNK HVIS DER HAVDE LEGET BØRN I HAVEN UDE FORAN...:(
HÅBER HUN ER KØRT MED EN DÅRLIG SMAG I MUNDEN...

MAJBRITT

Anmeld

8. juli 2008

M&F&C

Jaja .. fik det hele skrevet ned - så håber politiet har fundet ud af hvem det er.
Jamen der blev rykket et nedløbsrør af, og huset har fået et lille tryk så der er kommet en revne i muren (ved ikke om det var en revne der var der i forvejen?) og så er der kørt noget vindueskarm af - og så er huset selvfølgelig ridset en del..

Der er godt nok ikke noget have foran - men der mellem vores huse er der perfekt til en barnevogn (hvis man nu ikke har have+terasse bagved, som jeg) ... Så tænker bare at hun ligeså godt kunne have ramt en barnevogn! :S

Er stadig helt paf over at hun bare kørte :-o>(
Ja, jeg tænker bare mit om sådan en dame .....

Anmeld

8. juli 2008

D.B.L

Det var da noget af en opførelse. Godt de fangede bilisten!!!!!!! Man kan jo kun ryste på hovedet af hendes handling. Super du fik alle fakta og meldte det.

Kh. Ditte

Anmeld

9. juli 2008

M&F&C

Ja .. indtil her til aften var jeg glad for jeg havde gjort mit - så man kunne finde den kvinde.
Lur mig om det ikke bankede på min dør, og jeg åbner selvfølgelig .. og i døren står hende bilisten og overfuser mig totalt. Spørger mig hvad pokker jeg bilder mig ind at melde hende til politiet, og om jeg ikke synes jeg bar skullle tage en slapper og lade være at blande mig i andres sager. Det eneste jeg sådan ligesom fik sagt var at "hvad ville hun selv have gjort hvis hun havde set sådan noget?" - Hvortil jeg endnu engang bare fik en smøre om dit og dat.
Endte med jeg bare sagde jaja , og lukkede døren.

...... men okay, kan da godt se det er træls at der findes ærlige mennesker, så hun ikke bare kan smutte fra sit ansvar. Det er da surt! Stakkels hende, ELLER NOGET !!!!!!!! :@>(

Anmeld

9. juli 2008

linemus

Sådan en ko. Tænk at hun kan finde på at ringe på din dør på den måde. Hun burde da være mega flov over sine handlinger i første omgang, og så gør hun det lige meget værre. Kan kun ryste på hovedet - tænk at der findes sådanne mennesker.

(H) Line - synes selvfølgelig du gjorde det helt rigtige!

Anmeld

9. juli 2008

charlottekri

sikke da et fjols!!! hun er da kun til at grine højlydt af... det var jeg nok kommet til hvis hun stod i min dør, for hun bad jo selv om det i det øjeblik hun kørte derfra. desuden troede jeg ikke at man kunne få oplyst hvem der havde anmeldt en??? det kunne da betyde uheldige situationer for anmelderen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.