og nej har ikke født
men havde de ondeste plukveer igår som kom ret hyppigt så jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at fremprovokere regelmæssig veer, men dog uden held.
Men kl. ca. 16.30 er min far hernede og hjælpe med at få lavet de sidste ting færdige, Pigerne har fået lov at se lille per og har lige sat den på til dem, 10 sek. efter siger min far- Hvad sker der og løber ind i stuen( vi stod på badeværelset). Jeg styrter efter og Victoria står og prøver at få luft men uden ret meget held. Kasper ringer right away 112 og jeg hiver Victoria op og min far vender hende om og ryster hende så vi kan få hvad hun så har i halsen ud. der sker bare ikke noget. hun græder og hiver efter vejret skiftevis. Jeg panikker fuldstændig, kasper og min far er ligblege og Emma-Sophie bliver skide bange og græder helt vildt. Kasper bliver gennem telefonen guidet i hvad vi skal gøre og vi får af vide at ambulancen er der med det samme. 5 min efter er den der, Victoria har dog fået mere luft og det er ikke så akut som til at starte med. to falck reddere kommer ind og kigger på hende og vil gerne have hende med til undersøgelse for hvad det er hun har dernede og hvor da det ikke er kommet op! Jeg tuder som pisket og kan ikke sige bu eller bæ men kommer med i ambulancen og kasper bagved i min fars bil. hun er heldigvis okay og kan sige lidt med hun siger det gør ondt og græder og så falder hun i søvn hos mig
på skadestuen kommer vi ind og hun bliver undersøgt. de vil gerne have røngten af hende for at se hvor det sidder. Kasper går ind med hende og ud kommer de med et fint billede af en 1 krone nede i maven.
Vores børn får bare aldrig lov til at lege med penge så jeg spørger hvor hun har den fra men ungen er jo skræmt fra hvid og sans og kan ikke huske det. men vi får lov at tage hjem med besked på at komme igen hvis hun bliver dårlig.
Både kasper og jeg græd hele vejen hjem og Victoria sad bagi og sang penge penge penge i min mave!!!

Heldigvis skete der ikke mere men er nu overbevist om at møgungen i mavsen ikke kommer før det helt præcist passer ham hvis have arbejde, rengøring, chok, tur i ambulance og hospital samt kæmpe tudetur får ham ud

Anmeld