Hejsa Piger
Åhh jeg hader at bo hvor vi gør!!! 
Vi flyttede i december ind i ny lejlighed, fordi vi jo skulle have lille Mathias, så sku i noget større.... Havde godt hørt at her boede mange udlændinge og at der til tider var lidt ballade... Med ballede tænkte vi at det nok var børn der drillede hinanden, unge mennesker som stjal hvis man ikke låste cyklen osv...
Men vi er blevet så meget klogere 

For 3 mdr siden ca blev der en aften affyret flere skud herude. Sagen er undersøgt, og der var ikke blevet skudt efter noget specielt, nej nej bare ud i den blå luft... Serøist, det kunne have ramt hvem som helst! Og egoistisk som man jo kan være, tænk hvis min søn havde været ude på legepladsen (Den er lige uden for vores vindue)
Så igår ser jeg politiet herude og tænker egentlig ik mere over det. Høre så lige nu her at en tilfældig ældre mand var kommet gående igår, også havde han mødt to unge fyre, de havde så slået ham ned fordi han ikke lige havde rykkes sig så meget at de ku komme forbi ham uden de skulle flytte sig.... Hva helvede er det for noget??? Jeg var ude med begge mine børn hele dagen igår, og kunne ligeså godt være os der var kommet gående!!
Vi vil så gerne væk herfra, og har fundet op til flere huse vi kan leje, det er bare det med det pokkers indskud.... Har vi bare ikke til desværre.... Og da vi lånte ved kommunen da vi sku flytte i den her lejlighed kan vi ik låne der til nyt.... 
Lige en trist indlæg herfra, fra en rigtig bekymret mor....
Anmeld