Min kærlige datter <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. august 2010

betski

Igår startede min datter i 0. klasse og det gik bare rigtig godt. Efterfølgende var vi ude at spise frokost og skulle så lige i Bilka og handle. Mens vi står i kø spørger min datter, om vi ikke skal købe en buket blomster til mormor. Jeg svarer at det kan vi godt, men hvorfor hun synes det. "som tak for at hun hjælper os, fordi hun altid er så sød til at passe mig" Åhh mit hjerte smeltede  at en pige på 6 år har lyst til at give sin mormor blomster som tak fordi hun vil hjælpe os, det kan da kun røre een helt inden i.

Sagde at hun skal vælge de blomster hun synes passede til anledningen. Hun valgte røde roser da de, som min datter siger, fortæller kærlighed

Vel unødvendigt at fortælle, at både min far og mor fik lidt blanke øjne da vi var ovre med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Silas&Mille

Hvor sødt.

En meget betænksom lille pige du har

Anmeld

13. august 2010

Janni.

duddi. skriver:

Igår startede min datter i 0. klasse og det gik bare rigtig godt. Efterfølgende var vi ude at spise frokost og skulle så lige i Bilka og handle. Mens vi står i kø spørger min datter, om vi ikke skal købe en buket blomster til mormor. Jeg svarer at det kan vi godt, men hvorfor hun synes det. "som tak for at hun hjælper os, fordi hun altid er så sød til at passe mig" Åhh mit hjerte smeltede  at en pige på 6 år har lyst til at give sin mormor blomster som tak fordi hun vil hjælpe os, det kan da kun røre een helt inden i.

Sagde at hun skal vælge de blomster hun synes passede til anledningen. Hun valgte røde roser da de, som min datter siger, fortæller kærlighed

Vel unødvendigt at fortælle, at både min far og mor fik lidt blanke øjne da vi var ovre med dem

Ej hvor er hun sød. I må være rigtig stolte af hende 

Anmeld

13. august 2010

otlitrom

Nåååårh! Du har en MEGET kærlig datter!! Og hvor ser hun stolt ud på dit profilbillede!! Skøn pige!

Anmeld

13. august 2010

Dansker I Holland

Nårh hvor sødt altså Det kan man kalde en ultra kærlig datter du har dig der Smiler... Kan godt forstå dit hjerte smeltede, det gjorde mit osse da jeg læste det hihi..

Anmeld

13. august 2010

HelleBelle

duddi. skriver:

Nåeh hvor er hun da bare SØD!!!

Anmeld

13. august 2010

B&J

åhh mit hjerte smelter hvor er hun dog bare for dejlig.... sikke nogle smukke ord

Anmeld

13. august 2010

TbCp

Århhhh...
Hvor er hun dog sød! I kan nok godt klappe jer selv lidt på skulderen også

Anmeld

13. august 2010

smokin

duddi. skriver:

Sikke en dejlig datter du har!

Anmeld

13. august 2010

betski

TbCp skriver:

Århhhh...
Hvor er hun dog sød! I kan nok godt klappe jer selv lidt på skulderen også

Sagde også til mine kollegaer i dag, at noget måtte jeg da ha gjort rigtigt i forbinde med opdragelsen  Hun er bare generelt en kærlig og omsorgsfuld pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.