Opskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. august 2010

LouiseNielsen

Hejsa damer

Er der nogen som lige vil hjælpe mig med opskriften på Majs og ris grød. Hjemmelavet??

Nu får Mathias grød jeg laver af pulver, men det er simpelthen for dyrt.... Så vil til at lave det selv af majs og rismel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

LRJ

LouiseNielsen skriver:

Hejsa damer

Er der nogen som lige vil hjælpe mig med opskriften på Majs og ris grød. Hjemmelavet??

Nu får Mathias grød jeg laver af pulver, men det er simpelthen for dyrt.... Så vil til at lave det selv af majs og rismel....

2 DL vand
2 spsk ris-eller majs mel
- mme
Vand og mel koges op mens der bliver pisket i det, og så når det koger skruer su ned og rør rundt i Det i 2 min, tages af og afkøles - derefter mme til den har en tykkelse du vil have

Anmeld

13. august 2010

LouiseNielsen

Lone H. skriver:

2 DL vand
2 spsk ris-eller majs mel
- mme
Vand og mel koges op mens der bliver pisket i det, og så når det koger skruer su ned og rør rundt i Det i 2 min, tages af og afkøles - derefter mme til den har en tykkelse du vil have

tusind tak.... Kan majs mel og rismel købes i alle butikker

Anmeld

13. august 2010

LRJ

LouiseNielsen skriver:

tusind tak.... Kan majs mel og rismel købes i alle butikker

Så lidt
Ja i de fleste butikker, de koster 20 kr for 500 gr

Anmeld

13. august 2010

LouiseNielsen

Lone H. skriver:

Så lidt
Ja i de fleste butikker, de koster 20 kr for 500 gr

Haha, min kære mand spørger om du ik kan sætte et billede ind af hvordan pakkerne ser ud... Han skal handle efter arbejde, og er sååå bange for at købe det forkerte??

Griner.....

Anmeld

13. august 2010

LRJ

LouiseNielsen skriver:

Haha, min kære mand spørger om du ik kan sætte et billede ind af hvordan pakkerne ser ud... Han skal handle efter arbejde, og er sååå bange for at købe det forkerte??

Griner.....

Kan jeg ikk, sidder på mobilen og skriver herinde, kan sende til din mail, eller li ligge det på face og så viser det derinde ?

Anmeld

13. august 2010

LRJ

LouiseNielsen skriver:

Griner.....

Ellers skal han spørger en ansat , men se plejer at stå ved alt mel og sukker

Anmeld

13. august 2010

LouiseNielsen

Lone H. skriver:

Kan jeg ikk, sidder på mobilen og skriver herinde, kan sende til din mail, eller li ligge det på face og så viser det derinde ?

Min mail er

Louisenielsen2010@hotmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.