Løbere: Hvordan går det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Kloster

Hej løbere...

Hvordan går det? Det er længe siden, der er blevet skrevet noget opdateringer. Klarer I sommervarmen? Er I fit for fight? Nogen der skal ell har været til motionsløb??

Jeg har erfaret hvor stor en magt, de sommervarme, har på mit løb. Er sikker på, det er direkte farligt at løbe i høj solskin, men er også sikker på, at tordenfluer ikke er sundt for kroppen. AD!!!

Jeg er ikke A-menneske, så jeg har haft et problem med at strukurere min tid til løb. Har dog fået det til at flaske sig. Men blev ramt af manglende motivation for 3 uger siden. Holdt 1 uges pause, men fik så en skade i min lænd. Gav så 1 uges pause mere. Løb 2 gange og skaden blev brudt op igen!!

Men men men... Jeg er tilbage og fyldt med motivation.

Skal til motionsløb d. 22 og 31. aug og igen d. 5. sep. Så er det slut for i år. Alle løb er 5 km til motionsløbene. Men træner mig op til 10 km løb, så dem satser jeg på at tage til motionsløbene næste år.

Har en ide om at træne mig op til ½ marathon næste år, men nu må jeg lige se, hvad krop, motivation, energi, tid og overskud siger... Har bare en drøm...

Håber I alle er skadefrie og motivationen er i top...

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Svei

Jeg løber dagligt...det er min medicin..nogle dage mindre andre mere, kan løbe solen sort for tiden, men det har jeg dælme også brug for...

Så det går fint her og jeg er landet på 60 kg og løber dagligt...motionsløb er ikke lige mig, jeg løber bare for at få ro og stresse af...

Anmeld

13. august 2010

Kloster

Eva. skriver:

Jeg løber dagligt...det er min medicin..nogle dage mindre andre mere, kan løbe solen sort for tiden, men det har jeg dælme også brug for...

Så det går fint her og jeg er landet på 60 kg og løber dagligt...motionsløb er ikke lige mig, jeg løber bare for at få ro og stresse af...

Lyder godt Eva.

Ja det stresser virkelig en af. Som medicin, som du skriver

Desværre taber jeg mig ikke af at løbe... Stadig ikke.. Men er jo meldt mig til madlog, men holder bestemt en velfortjent ferie. Har dog vist alligevel tabt mig lidt i ferien, så det kan være, der er håb forude...

Anmeld

13. august 2010

Svei

Kloster skriver:

Lyder godt Eva.

Ja det stresser virkelig en af. Som medicin, som du skriver

Desværre taber jeg mig ikke af at løbe... Stadig ikke.. Men er jo meldt mig til madlog, men holder bestemt en velfortjent ferie. Har dog vist alligevel tabt mig lidt i ferien, så det kan være, der er håb forude...

Jeg taber mig heller ikke af at løbe...det er kosten der skal sættes ind på... og det har jeg gjort, så nu skal det bare holdes ved lige og kroppen holdes med motion...og så går jeg en masse lange ture, det er så skønt, synes jeg,...

Hvor meget har du tabt ud af det du ville.?

Anmeld

13. august 2010

Kloster

Eva. skriver:

Jeg taber mig heller ikke af at løbe...det er kosten der skal sættes ind på... og det har jeg gjort, så nu skal det bare holdes ved lige og kroppen holdes med motion...og så går jeg en masse lange ture, det er så skønt, synes jeg,...

Hvor meget har du tabt ud af det du ville.?

2½ kg  Og det er ud af 10!! Men holder jo ferie nu, så det regner jeg ikke for en indsats. Men når jeg er i hverdagen (ikke ferie) går det faktisk ret godt. Så i næste uge går det løs igen. Glæder mig en del. Ingen forhindringer og bare gå-på-mod.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.